Miksi te olette niin ILKEITÄ? Päivästä toiseen, miten jaksatte?
Kommentit (27)
Ei tänne voi nykyään enää kirjoitella mitään, kun kaikki menee hyväksyttäväksi. No mutta ihan sama, minulla on muutakin elämää ja hyvää elämää onkin. Pärjäämistä vain kaikille, mutta muistakaa, että ette voi taistella tuulimyllyjä vastaan.
Minulle ainakin tulee ennemmin jostain huonoja valintoja kaupassa tekevästä ihmisestä, että häntä on jollainlailla satutettu elämässä, kun ei ole saanut parasta tietoa ja valistusta tai kukaan ei ole ajoissa asettanut hänelle rajoja ja opastanut, millaista on hyvä elämä.
Siksi mua oksettaa, kun ihmiset, jotka eivät selkeästi itsekään kykenisi auttamaan tätä toista tulevat vain arvostelamaan ja haukkumaan sitä onnetonta, vaikka oma ns. pärjäämisensä ei ole heidän omaa ansiotaan edes.
Hyvin jaksan, olen voimaantuva kehopositiivinen, feministi joka nauttii kun kitltis itkee muille hulluille mammasivuilla.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000008176044.html
Miten Harmange käyttämä misandrian eli miesvi han käsite sitten pitäisi ymmärtää? Hänelle se tarkoittaa kielteistä suhtautumista koko miespuoliseen väestöön, jolla hän viittaa kaikkiin cis-miehiin, jotka ovat sosiaalistuneet miehiksi eivätkä riittävästi kyseenalaista nauttimiaan etuoikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin tulee ennemmin jostain huonoja valintoja kaupassa tekevästä ihmisestä, että häntä on jollainlailla satutettu elämässä, kun ei ole saanut parasta tietoa ja valistusta tai kukaan ei ole ajoissa asettanut hänelle rajoja ja opastanut, millaista on hyvä elämä.
Siksi mua oksettaa, kun ihmiset, jotka eivät selkeästi itsekään kykenisi auttamaan tätä toista tulevat vain arvostelamaan ja haukkumaan sitä onnetonta, vaikka oma ns. pärjäämisensä ei ole heidän omaa ansiotaan edes.
Äitihullu projisoi taas kaiken koskemaan itseään. Säälittävää itsekeskeisyyttä.
Mulla on nykyisin enimmäkseen hyvä mieli, mutta olen saa ut palstalta apuakin (toki hirveästi haukkuja ja kuraakin niskaani) silloin, kun mulla oli todella paha mieli asioista, joita läheiseni olivat minulle tehneet.
En tajua, millaiselle ihmiselle tulee siitä paha mieli, jos lukee toista satutetun. Siis siten paha mieli, että alkaa kiusata, haukkua ja arvostella sitä toista. Sen sijaan sen ymmärtää, että muille tulee paha mieli, jos joku mahtailee ja kehuu itseään sitä kautta, että mollaa kaveriaan, olipa tämä nyt miten erilainen tai tyhmä tahansa.