Karvan kasvu, apua!
Nyt viimeisen vuoden aikana kaulan alueelle on kasvanut yksittäisiä mustia jouhia. Tänään huomasin, että leuassa on oikein keskittymä sellaisia valkoisia, ohuempia karvoja. Myös nännipihalla on muutamia mustia pitkiä karvoja. Nyt tunnustelen jatkuvasti milloin joku karva aloittaa kasvua. Tunnustelu on pakkomielle ja voi että sitä iloa kun saan nyppäistyä pois karvan pätkän. Onko näihin mitään hoitoa? En vaan kestä yhtäkään terävää karvaa..apua!
Kommentit (9)
Mulla on jokunen karva persreiän lähettyvillä.
Käy ihotautilääkärillä jos vaiva on paha. Voi kirjoittaa Vaniqa 11% reseptin, mikä on tarkoitettu kasvojen alueen karvojen kasvun hidastamiseen. Itselläni ollut käytössä noin 2vuotta kyseinen voide ja karvankasvu huomattavasti hidastunut ja paksut jouhet ohentuneet. Osa karvoista lakannut kokonaan kasvamasta. Voidetta tosin täytyy käyttää säännöllisesti muuten karvankasvu palautuu pikkuhiljaa entiselleen. Googlettamalla löytyy lisää voiteesta. Apteekissa maksaa 59€ 30g putkilo.
Hormonitasapainosi on sekaisin. Gynelle mars!
Mulla kaula leuka ja ylähuuli täynnä karvoja. Joukossa yseita kovia ja mustia karvoja. Nypin pois.
Veemäinen vaiva, mutta minkäs teet. Mitkään hormonivalmisteet ei sovi eikä karvanpoistoon laserilla ole varaa.
Olen siis karvainen kuin joulupukki.
Mutta tottuuko tohon kasvuun koskaan? Olo on niin levoton kun huomaan jonkun karvan aloittaneen kasvunsa. Koko ajan pitää hiplata sitä, kunnes pääsen pinsettien ääreen..
Mitä hormonivalmisteita kannattaa kokeilla?
Käykö ylipainoiselle mikään valmiste?
En harrasta.