Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä leikkasi parran pois ja alta paljastui luiskaleuka.

Vierailija
31.10.2021 |

Miten opin pitämään?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos on olemassa näille ulkonäkökeskeisille narsku-naisille tuo Damiano David-ketju ;D

Kannattaa ehdottomasti käydä tutustumassa suvaitsevaisiin ja luiskaotsaisiin "naisiin" siellä.

Vierailija
62/70 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ymmärrä että joku ''leuaton'' voi loukkaantua noistä kommenteista? Kasvaisitte aikuisiksi. 

No niin ja hiusketjuista huono- ja lyhythiuksiset, ylipainoketjuista.... Mitäs täällä muuta jauhettaisiin kun kaikki poistuu kumminkin.

Mulle kasvoi pirun sarvet päähän kun muutama ihan asiallinen viesti meni hyllylle. Ollaan sitten asiattomia, ne viestit pääsee läpi. 🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse isoleukainen nainen ja mm. tuon takia en kiinnostu partaäijistä. Joskus deittiappien kautta on tullut vastaan sellaisia, jotka sitten livenä paljastuvat leuattomiksi, vaikka kuvista ei ole asiaa huomannut. Jotenkin veikkaan, että tunne on kumminkin ollut molemminpuolinen, että nämä miehetkään ei sitten puolestaan olleet kiinnostuneita minusta leukoineni.

Eikö isoleukaisen kannattaisi pariutua ja lisääntyä juuri leuattoman kanssa? Saisitte normaalileukaisia lapsia. Siis hypoteettisesti ajatellen, jos haluaisit saada lapsia...

Vierailija
64/70 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs naiset jos parran ajettua paljastuukin "pyllyleuka"? 😅

Mun miehellä on partansa alla hiirenpimpsaleuka, ja leukansa on myös pieni, vain huomatakseen että kaksoisleuka on sitäkin isompi :D :D Ei haittaa yhtään mitään, tosin pidän kyllä parrasta, ja mies onkin jo viimeiset 7 vuotta ollut kokoparralla(ei mikään ylipitkä parta kuitenkaan). Välillä se on leikannut parran pois, ja on myös leikannut niin että on leikannut parran pois vain leuan kohdalta, ja muualle jättänyt. Se se vasta kamala olikin kun parran seasta pilkotti pikkuinen leuka, ja 2 kertaa isompi kaksoisleuka :D :D

Ja ei, emme tee lapsia, olen lisääntynyt jo 14 vuotta ennen kuin tapasin nykyisen mieheni ;)

Oliko miehellä parta kun tapasitte? Astuit nappoon niin sanotusti? 😄

Ei ollut silloin kun tavattiin :) Mulla on ollut useampikin parrakas mies elämäöni aikana, ja kyllä sen nyt näkee/tuntee viimeistään että mitä parran alla on. Vai oikeastiko joku ei räplää jossain vaiheessa rakkaansa koko maallisen tomumajan läpi? Mua ei vähääkään kiinnosta millainen leuka miehelläni on, eikä miestänikään kiinnosta, vaikka hän itsekin nauroi vedet silmissä kun leikkasi parran vain leuan kohdalta pois :p Edelliseltä seurustelukumppaniltani puuttui toinen silmä, että siitä lähdetään :D Ei sekään haitannut, miksi olisikaan? Niin joo, ja mieheni molemmilla pojilla on erilaiset leuat kuin hänellä, vaikka muuten onkin samaa näköä heissä, joten ei se nyt ihan noin vain periydy sekään ;)

Vierailija
65/70 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan nyt, toivottavasti ei satu juhaa leukaan.

Vierailija
66/70 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse isoleukainen nainen ja mm. tuon takia en kiinnostu partaäijistä. Joskus deittiappien kautta on tullut vastaan sellaisia, jotka sitten livenä paljastuvat leuattomiksi, vaikka kuvista ei ole asiaa huomannut. Jotenkin veikkaan, että tunne on kumminkin ollut molemminpuolinen, että nämä miehetkään ei sitten puolestaan olleet kiinnostuneita minusta leukoineni.

Mutta te voisitte saada tasapainoisen näköisiä lapsia. Jos etsit leukavan miehen, tytöistänne tulee vielä leukavampia. Toki pojistakin eikä se olisi ehkä niin paha, mutta eikö olisi mukavampi saada normileukaisia. Ja mieshän voi pitää sitä partaa.

Vierailija
67/70 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Mieto on rumannäköinen ilman partaa.

https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000006248175.html

Harvinaiset kuvat: Oletko koskaan nähnyt Juha Mietoa ilman tuuheaa partaa? Tästä syystä hän luopui tavaramerkistään 35-vuotiaana

Vierailija
68/70 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuvan leuaton mies. Hänellä on luultavasti syväpurenta koska alaleuka niin takana ja pieni. Alahampaat osuu suulakeen kun syö. Lisäksi riski uniapneaan kasvaa, varsinkin jos tulee ylipainoa.

Vierailija
69/70 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama kuin: Nainen otatti botoxit pois ja muuttui viivahuuleksi

Mitä ihmettä selität? 1) huuliin ei laiteta botoxia 2) hyaluronihappoa ei ”oteta pois”.

Vierailija
70/70 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks leukaimplantti olisi ratkaisut tähän kohtaan?

Mutta jälkikasvultakin puuttuis se leuka...

Tämä perinnöllisyys näkyy mm. Englannin kuningassuvussa. Kuningatar Victorialla oli luiskaleuka, ja esim. prinsessa Annella on myös.

Entä jos mies kasvattaisi parran uudestaan? :)

Onko mies heikkotahtoinen, sinua myötäilevä? Sanotaanhan että vahva leuka on vahvan tahdon merkki. Pitääkö paikkansa tässä tapauksessa että heikko leuka olisi alistuvan miehen merkki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan