Miesystävä leikkasi parran pois ja alta paljastui luiskaleuka.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Olipa aikuismaista täällä kertoa olisit kertonut naamatusten.
Eiköhän ollut vitsi koko aloitus. Ei noin pinnallisia ihmsiä voi olla olemassakaan.
Ettekö ymmärrä että joku ''leuaton'' voi loukkaantua noistä kommenteista? Kasvaisitte aikuisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on luiskaleuka?
https://www.jawsurgerylosangeles.com/wp-content/uploads/2020/05/before-…
Voi kamala! Ulvoin naurusta kun näin tuon kuvan! Jos mun miehellä paljastuisi tuollainen leuka niin luiskaan laittaisin ukon 🤣
N28
Ei tuo ollut paha. Mieluummin minä tuollaisen miehen ottaisin kuin jonkun puuliiterileuan. Mutta siis pinnallinen minäkin kun pieninenäiset ja laatikkoleuat lähtevät luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Tätähän varten luiskaleuat on viimevuosina näitä pehkoja kasvatelleet. Ihmetyttää vasta sitten synnytyssairaalassa, kun lapsi syntyy ilman leukaa 🤔
Kunhan lapsi hengittää nenällä enimmäkseen, pitäisi leuan kehittyä ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö ymmärrä että joku ''leuaton'' voi loukkaantua noistä kommenteista? Kasvaisitte aikuisiksi.
No niin ja hiusketjuista huono- ja lyhythiuksiset, ylipainoketjuista.... Mitäs täällä muuta jauhettaisiin kun kaikki poistuu kumminkin.
Suun kautta minä ainakin hengitän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ja hiusketjuista huono- ja lyhythiuksiset, ylipainoketjuista.... Mitäs täällä muuta jauhettaisiin kun kaikki poistuu kumminkin.
Hiuksiin ja ylipainoon voi itse vaikuttaa (yleensä).
Vähän sama kuin: Nainen otatti botoxit pois ja muuttui viivahuuleksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa aikuismaista täällä kertoa olisit kertonut naamatusten.
Eiköhän ollut vitsi koko aloitus. Ei noin pinnallisia ihmsiä voi olla olemassakaan.
Vitsi jatkuu: "Ap sai sormet näppikselle ja paljastui luiskaotsaisuus. Miten miesystävä oppii sietämään?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs naiset jos parran ajettua paljastuukin "pyllyleuka"? 😅
Mun miehellä on partansa alla hiirenpimpsaleuka, ja leukansa on myös pieni, vain huomatakseen että kaksoisleuka on sitäkin isompi :D :D Ei haittaa yhtään mitään, tosin pidän kyllä parrasta, ja mies onkin jo viimeiset 7 vuotta ollut kokoparralla(ei mikään ylipitkä parta kuitenkaan). Välillä se on leikannut parran pois, ja on myös leikannut niin että on leikannut parran pois vain leuan kohdalta, ja muualle jättänyt. Se se vasta kamala olikin kun parran seasta pilkotti pikkuinen leuka, ja 2 kertaa isompi kaksoisleuka :D :D
Ja ei, emme tee lapsia, olen lisääntynyt jo 14 vuotta ennen kuin tapasin nykyisen mieheni ;)
Oliko miehellä parta kun tapasitte? Astuit nappoon niin sanotusti? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kylläpä aika vaikea on hiuksiin vaikuttaa jos ovat ohuet tai eivät kasva. Eikä se painonkaan/selluliitin tms kanssa ole aina niin helppoa.
Ymmärrän miksi naisia vihataan, muuta en sano.
Vierailija kirjoitti:
Niin, se voi olla vaikka ap:n läheisen lapsi tai teini. Häpeä, ap!
Johtaja Ylilääkäri J. Manninen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän näin rumaleukaisena naisena kannattaisi toimia? Parran kasvatus vaatisi pitkät hoidot ja sukupuolen vaihdoksen. Auttakaa pliis.
Käytät tietenkin tekopartaa
Joulukin tulossa. Pukin partoja saa edullisesti. Oot sellainen trendikäs parrakas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän miksi naisia vihataan, muuta en sano.
En usko, että naiseudella on tässä asiassa mitään tekemistä. Pinnallisuudella, typeryydellä ja epäempaattisuudella uskon olevan.
Vierailija kirjoitti:
Oma tuplaleukasi kompensoi tilannetta.
Mullapa on 3 leukaa. Lällällää, leuattomat.
Olen itse isoleukainen nainen ja mm. tuon takia en kiinnostu partaäijistä. Joskus deittiappien kautta on tullut vastaan sellaisia, jotka sitten livenä paljastuvat leuattomiksi, vaikka kuvista ei ole asiaa huomannut. Jotenkin veikkaan, että tunne on kumminkin ollut molemminpuolinen, että nämä miehetkään ei sitten puolestaan olleet kiinnostuneita minusta leukoineni.
ZZ top parrat kaikille ja aurinkolasit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kylläpä aika vaikea on hiuksiin vaikuttaa jos ovat ohuet tai eivät kasva. Eikä se painonkaan/selluliitin tms kanssa ole aina niin helppoa.
Ja jos painoa on todella paljon, ei oikein motivoi laihduttamaan, kun jää sitä löysää nahkaa roikkumaan. Voihan nekin tietysti kirurgisesti poistaa. Mutta ei se painon pudotus mikään ihan helppo ja nopea juttu ole. Nopeammin ja helpommin hommaa kirurgilta leuan.
Pyllyleukahan on ihan miehekäs. Eikö Supermanillä ole sellainen? Ja länkkareillä.