Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nainen on 30v aina hoikempi kuin 20v?

Vierailija
08.01.2015 |

20-vuotiaat eivät todellakaan ole kauniita. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ota kantaa onko tosiaan näin, mutta parinkympin tienoilla on meneillään osalla biletyskausi. Tanssitaan kännissä aamuyöhön ja grillin kautta kotiin. Kyllä on huomannut kuinka mo i kaunotar paisuu kun pullataikina. Kummasti sitten jokusen vuoden päästä alkaa oma terveys kiinnostaa enemmän ja siinä kilot karisee. Toki käy muullakin tavoin, mutta joillain näin.

Vierailija
2/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Katkera läski kolmekymppinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotiaalla voi olla vielä lapsenpyöreyttä kasvoissa.

Vierailija
4/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä nykypäivänä ihan totta, ja 20- kymppisten vatsamakkarat näkyy tietty sieltä napapaidan välistä kun 30- kymppinen laittaa pidempää päälle, ei tartte edes mummo vermeitä vetää että näyttää normilta.

Vierailija
5/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kolmekymppinen on järkevä ja osaa hillitä itsensä ja syödä vähän. Näinhän täällä aina uskotaan hoikkuuden salaisuuden olevan...

Vierailija
6/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupsahtamista yritetään paikata laihduttamisella ja sehän vain pahentaa tilannetta.

-mies-

Vierailija
7/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, etten tästä enää kauheasti hoikkene :D T. N18, 167/47

Vierailija
8/8 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kasvojen lapsenpyöreys muuten voi osittain pitää paikkaansa, siis itse olen ihmetellyt kauheasti kun olen nyt kolmikymppisenä katsellut vanhoja valokuvia joissa olen 18-20 vuotias: kasvoni ovat silloin olleet paljon paksummat kuin nyt, vaikka painoa oli silloin parikymmentä kiloa vähemmän!! Ihmeellinen juttu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän