Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloituksia, joista teille on tullut paha mieli. Minä aloitan:

Vierailija
31.10.2021 |

Se, jossa nainen haukkuu riidassa miestä pulkannaruksi. Saattaa olla ihan tosi aloitus. Toivottavasti mies lähtee suhteesta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus, jossa joku white trash kehuu, miten tyhmiä juttuja hänen kaverinsa ostaa, ja miten hän itse on erittäin fiksu ja kaveriaan älykkäämpi ihminen. En tajua, miten palstalla riittää jengiä jatkamaan samanlaisia sairaita kertomuksia! = Nostavat itsetuntoaan haukkumalla muita

Vierailija
2/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei oikein tuu paha mieli mutta ihmettelen suuresti, kuinka paljon tässä maassa tuntuu olevan huonolla älykkyydellä varustettuja ihmisiä.

Oon pitäny suomalaisia suht älykkäänä. En pidä enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus, jossa joku white trash kehuu, miten tyhmiä juttuja hänen kaverinsa ostaa, ja miten hän itse on erittäin fiksu ja kaveriaan älykkäämpi ihminen. En tajua, miten palstalla riittää jengiä jatkamaan samanlaisia sairaita kertomuksia! = Nostavat itsetuntoaan haukkumalla muita

Paitsi haukuit ite just häntä White trash..

Vierailija
4/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistään ei oikein tuu paha mieli mutta ihmettelen suuresti, kuinka paljon tässä maassa tuntuu olevan huonolla älykkyydellä varustettuja ihmisiä.

Vanhasen äo-taulukossa suomalaiset ei sijoitu mitenkään kärkeen. Amerikkalaisetkin on meitä älykkäämpiä keskimäärin.

Vierailija
5/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin olet siis tyhmä, vai ootko ulkkis?!

Vierailija
6/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhasen äo-taulukossa suomalaiset ei sijoitu mitenkään kärkeen. Amerikkalaisetkin on meitä älykkäämpiä keskimäärin.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://worldpopul…

Tämä listaus kuitenkin ihmetyttää..

Vierailija
7/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoaiheiset aloitukset.

Vierailija
8/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi haukuit ite just häntä White trash..

Koska hän teki väärin. Mitä väärää se hänen haukkumansa kaveri teki?

Vierailija
9/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukki haukkui itsetehdyistä lahjasukista ja mummon mies on kuollut ja hänellä on itsetuhoisia ajatuksia.

Vierailija
10/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin olet siis tyhmä, vai ootko ulkkis?!

Luitko, mitä kirjoitin? Kuinka paljon...

En kuulu siihen ryhmään ite.

Vierailija
11/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne älykkäät trollaa täällä päivästä toiseen. Kannattaa olla lukematta keskustelupalstoja, nämä ovat ihmispsyykeiden kaatopaikkoja.

Vierailija
12/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Täällä on niin paljon trolleja, että ne surullisemmatkin mieltää sellaisiksi.

Vierailija
13/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne älykkäät trollaa täällä päivästä toiseen. Kannattaa olla lukematta keskustelupalstoja, nämä ovat ihmispsyykeiden kaatopaikkoja.

Tai jos lukee, niin kannattaa katsoa ja valikoida mitä lukee. Jos alkaa mieli pahoittumaan liikaa, niin suosittelen muuta aktiviteettia.

Vierailija
14/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt nistään varsinaisesti, mutta kaikki mies-ja naisvihaa sisältävät postauksen saavat vähän surulliseksi. Yleistäminen ei mielestäni kannata.

Vierailija
15/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Täällä on niin paljon trolleja, että ne surullisemmatkin mieltää sellaisiksi.

Sama juttu. Hyvin hyvin harvoin jään miettimään mitään täällä olevia juttuja.

Olen käynyt palstalla enemmän tai vähemmän 21 vuotta, eli siitä lähtien, kun odotin ensimmäistä lastani.

Vierailija
16/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukset, joissa ei kunnioiteta esim.vanhempia, vanhuksia ja heidän hyvää tarkoittavia lahjojaan tms.

Vierailija
17/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aloitukset joissa yleistetään joku huono ominaisuus koskemaan kaikkia ihmisryhmän jäseniä, mistä nyt milloinkin on puhe. Kun joku yrittää huudella, että eihän nyt kaikki, niin kuuroille korville kaikuu. Kuten esimerkiksi: Kaikki jotka eivät ole korkeakoulutettuja ovat tyhmiä, kaikki miehet/naiset ovat tyhmiä ja tunteettomia, kaikki työttömät ovat patalaiskoja työnvieroksujia jne. Onko näillä ihmisillä jotenkin suppea maailmankuva vai onko trollaaminen vaan kivaa?

Myös kaikki ulkonäön haukkumisketjut on ällöttäviä. 

Vierailija
18/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jossa 55+ mies menee kolmevitosesta

Vierailija
19/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistiset kommentit.

Vierailija
20/22 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukset, joissa ei kunnioiteta esim.vanhempia, vanhuksia ja heidän hyvää tarkoittavia lahjojaan tms.

Täällä on tällä hetkellä aloitus rajattomasta mummosta, joka meinaa viedä lapsenlapsen lomamatkalle. Siinä mummo on mielestäni se kelmi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän