Apua lesboparin arkeen
Olemme seurustelleet tyttöystävän kanssa kohta kuusi vuotta, josta kolme vuotta lapsiperheenä. Lapsi oli toivottu ja tyttöystäväni oli mukana haluamasi perhettä.
Nyt kuitenkin tuntuu että perhearki ei suju. Kotityöt, lapsenhoito ja aloitteet seksiin ovat minun harteillani.
Lisäksi minusta tuntuu, että tyttöystäväni on alkanut katsomaan miehiä. Tähän on varmasti vaikuttanut hänen perheen homokielteisyys.
L27
Kommentit (72)
Vähän hämmentää naiseuden tarve. Hän on ollut meistä se miehisempi. Raskaus päätyi myös minun harteille, koska päätin käyttää luonnonmukaista keinoa raskautumiseen. Ainakin sillon hän koki, ettei voisi olla miehen kanssa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:05"]
Olen miehenä aina ajatellut, että kunnon pano kyllä kääntää lesbon heteroksi
[/quote]
Tollaset miehet kääntää ne heterot lesboiks x)
Ei teitä lapsiperheellisiä lesboja noilla spekseillä nyt niiiin paljon tässä maassa ole, että sä ihan ihan oikeasti alkaisit tänne tilittää naisasioitasi, vaikka kumppanisi voi aivan hyvin tulla tuon täältä lukemaan ja ihan varmasti pahastuisi huolella toimintatavoistasi, joten PROVO.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:18"]
Ei teitä lapsiperheellisiä lesboja noilla spekseillä nyt niiiin paljon tässä maassa ole, että sä ihan ihan oikeasti alkaisit tänne tilittää naisasioitasi, vaikka kumppanisi voi aivan hyvin tulla tuon täältä lukemaan ja ihan varmasti pahastuisi huolella toimintatavoistasi, joten PROVO.
[/quote]
No eikö voi empaattinen kanssaihminen yrittää auttaa vaikkei olisi täysin sama tilanne?
Eikö sua voi auttaa kukaan muu kuin tunnevammainen kusipää mitä itsekin olet?
Kyllä meitä on saman kokeneita on, vaikka harvemmin tuleekin näin julki. Sitä paitsi olen ajatellut näyttää tämän ketjun hänelle. Ehkäpä hän herää meidän tilanteeseen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:42"]Jokainen on vähän hetero.
[/quote]
Jokaisessa asuu pieni hetero. Ei kyllä kaikissa. Jotku biipahtaa enemmän kuin toiset.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:18"]
[/quote]
No eikö voi empaattinen kanssaihminen yrittää auttaa vaikkei olisi täysin sama tilanne?
Eikö sua voi auttaa kukaan muu kuin tunnevammainen kusipää mitä itsekin olet?
[/quote]
Vaikkei sama tilanne, mitä, mitähän sä sekoilet. Etkö sinä tunnevammainen paska (mikä vain ja ainoastaan itse olet) tajunnut lukemaasi? Pointtini oli, että kuka tahansa kumppani todennäköisesti loukkaantuisi aloittajan toimintatavoista, satuttuaan lukemaan perheensä asioista tunnistettavasti jostain av-palstalta, sen sijaan että kumppani puhuisi suoraan ja rehdisti kasvotusten, yksityisesti! Mitä osaa et nyt vitun daiju tajua?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:14"]Raskaus päätyi myös minun harteille, koska päätin käyttää luonnonmukaista keinoa raskautumiseen. Ainakin sillon hän koki, ettei voisi olla miehen kanssa.
Ap
[/quote]
Hyvä yritys mut ei mee läpi. Provo mikä provo.
Jos puolisosi on tosi miesmäinen hän varmaan viihtyy hyvin miesten seurassa ja nyt kun teillä on perhe on puolisosi "isän" roolissa jolloin ajatuksia voi olla helpompi purkaa miehille. Ei se tarkoita että olis ihastunut miehiin... Voihan olla että perhe-elämä ei ollut ihan sitä mitä hän toivoi ja sen takia pakenee kotoa ystävien seuraan. Lapsen tulo on SUURI muutos eikä kaikille helppo vaikka oliskin halunnut lasta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:02"]Mutta mikäs tietenkin hänen on mennä, ei elatusvelvollisuutta kun ei ole tietoa missään virallisesti. Ärsyttää, aivan kuin ei enää tuntisi toista :(
[/quote]
Miksi ihmeessä ette ole hoitaneet perheensisäistä adoptiota kuntoon? Kyllähän teidän pitäisi molempien olla lapsen vanhempia ja elatusvastuussa oman suhteenne tilasta riippumatta.
En usko että teillä on yhteistä tulevaisuutta.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:37"]
Keskustele tunteistasi puolisosi kanssa. Tuntuisi vähän oudolta, että hän olisi alkanut katselemaan miehiä, jos on lesbo.
[/quote]
Olin ihan pöyristynyt, kun mieheni jäi kiinni pettämisestä naisen kanssa. Olemme siis homopariskunta. Hän väitti syyksi haluavansa pakoon omaa itseään, kun meni vähän heikommin hänellä henkisesti. En voinut ymmärtää koska minua ei mikään saisi heteroksi, ei edes yhdeksi yöksi.
No jos ero tulee kumppanisi kanssa, niin saatko lapsen isältä elareita? Tällaiset tapaukset pistää miettimään kannattaako miehen tehdä muumimukilahjoitusta tutulle lesboparille. Vaikka kuinka olisi suhde vakaalla pohjalla, niin lapsen saanti on iso muutos suhteeseen, ja pian voi se äiti olla vaatimassa elareita jäätyään yksin lapsen kanssa. Toisaalta hyväkin niin. Eihän se lapsen vika ole, että vanhemmat sekoilee. Ei lapsen pitäisi joutua kärsimään elatusmaksujen puutetta vain koska äiti sattuu tykkäämään naisista eikä ole koskaan edes ajatellut elää yhdessä isän kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:53"]No jos ero tulee kumppanisi kanssa, niin saatko lapsen isältä elareita? Tällaiset tapaukset pistää miettimään kannattaako miehen tehdä muumimukilahjoitusta tutulle lesboparille. Vaikka kuinka olisi suhde vakaalla pohjalla, niin lapsen saanti on iso muutos suhteeseen, ja pian voi se äiti olla vaatimassa elareita jäätyään yksin lapsen kanssa. Toisaalta hyväkin niin. Eihän se lapsen vika ole, että vanhemmat sekoilee. Ei lapsen pitäisi joutua kärsimään elatusmaksujen puutetta vain koska äiti sattuu tykkäämään naisista eikä ole koskaan edes ajatellut elää yhdessä isän kanssa.
[/quote]
Ennemmin pitäisi hoitaa adoptio kuntoon, jotta voi vaatia erotilanteessa toiselta äidiltä elareita.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:05"]Olen miehenä aina ajatellut, että kunnon pano kyllä kääntää lesbon heteroksi
[/quote]
Eikö tästä pitäisi käänteisesti seurata, että paska pano tekee heteronaisesta lesbon...? Kohta ei heteroita riittäisikään.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:05"]
Olen miehenä aina ajatellut, että kunnon pano kyllä kääntää lesbon heteroksi
[/quote]
Painu vittuun. Kuvainnollisesti.