Nahka tai PVC-asu seksin aikana
Vaimoni haluaisi kokeilla seksiä asuissa. Kannattaako suostua?
Kommentit (15)
Tottakai kannattaa! Kaikkea kannattaa kokeilla ;)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:15"]
Vaimoni haluaisi kokeilla seksiä asuissa. Kannattaako suostua?
[/quote]
Aivan ehdottomasti kannattaa... eritoten josko naisesi on tämän aloitteen tehnyt...
Minä tykkään naiseni nahkahousuista ja nahkalegginseista. Nahan ja pillun tuoksu yhdessä kiihottavat valtavasti. On kiihottavaa nuolla .
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään naiseni nahkahousuista ja nahkalegginseista. Nahan ja pillun tuoksu yhdessä kiihottavat valtavasti. On kiihottavaa nuolla .
Ikäväkyllä sellaisia naisia aivan liian harvassa,jotka ymmärtää,että seksin ja nahka-asut voi yhdistää...G
Tyyppi saa seksiä ja kysyy, kannattaako. Onhan siinä riski sukupuolitauteihin ja raskauteen, mutta henkilökohtaisesti lähtisin leikkiin tervettä varovaisuutta noudattaen, jos kumppani miellyttää.
Juu tottakai jos kerran vaimosi ehdottaa. Tuokin on hyvä lisämauste seksiin niin kuin moni muukin asia.
Neuvoisin hommaamaan ensin sen vaimon. Kyselemään sitten typeriä.
Mistähän noita sais? Olisko myyntipistettä Turun suunnalla ?
Jos asuste sisältää nahkanaamarin. Muuten en suostuisi.
PVC-asut ovat todella seksikkäitä naisen yllä. Pitäisipä oma kumppani moisia. Kerran olen nähnyt tiukassa pvc-hameessa kävelevän naisen bulevardilla. Ihan uskomattoman hieno näky livenä.
Ennenkuin tämä poistetaan niin sanon yleisesti, että tuen tämänkaltaista toimintaa 100%.
Honourin pvc-bodyt ovat aivan upeita ja sopivat täydellisesti vaimolleni.
Hienoa, että on naisia, jotka pukeutuvat pvc-asuihin tai latexiin. Harvemmassa taitavat kuitenkin olla. Se on niin paha miellyttää toista.
Kannattaa! Tarkoitatko nahkaisia alusasuja vai nahkafarkuja tai legginsejä? Ne kiihottvat minua.