Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaako muita kun miehet tajuaa viimein 40-50v että olisikohan sittenkin pitänyt kohdella naisia paremmin kun ei sitä täydellistä s* ksiä olekaan tullut säännöllisesti läpi elämän

Vierailija
31.10.2021 |

Ja siis nimenomaan ilmaiseksi suomalaiselta. Naurattaa niin etten meinaa nahoissani pysyä🤣

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. Onko sinulla kaikki hyvin, jos tällaisten miettimiseen käytät aikaasi?

Vierailija
2/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, kukaan ei ole täydellinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullistahan se on myös huonosti kohdelluille naisille. Kumpikaan ei ole saanut täydellistä s*ksiä.

Vierailija
4/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän vittua nyt taas? Olisiko vaikka lääkkeiden aika?

Vierailija
5/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita, koska seuraava vaihe on katkeroituminen.

Vierailija
6/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämääni ei ole koskaan ohjannut seksi, vaikka se mukavaa ajankulua onkin

M51

Vierailija
7/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suksia?

Vierailija
8/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia kohdellaan juuri niin kuin he ansaitsevat. Tuohon ikäluokkaan kuuluvat eivät ole tunnettuja ystävällisyydestään.

Vierailija
9/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli taas niitä aloituksia, joista en tajua mitä tällä tarkoitetaan..? Miehet ovat naisille mulk ku ja viisikymppiseksi saakka, koska eivät saa täydellistä seksiä ilmaiseksi suomalaisilta naisilta? Ja se  on hauskaa? Aha.

Minua taas naurattaa se, että nuoret miehet ovat kovin innokkaita ja jaksavia seksissä, eivät ehkä kovin osaavia vielä, mutta kun he pikkuhiljaa kokemuksen ja iän karttuessa kehittyvät rakastajina, muna ei enää seikokkaan entiseen malliin.

Vierailija
10/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia kohdellaan juuri niin kuin he ansaitsevat. Tuohon ikäluokkaan kuuluvat eivät ole tunnettuja ystävällisyydestään.

Moni nainen voi paremmin asuessaan yksin.

Vierailija
11/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apllä pukkaa taas harhat päälle

Vierailija
12/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullistahan se on myös huonosti kohdelluille naisille. Kumpikaan ei ole saanut täydellistä s*ksiä.

Seksi miesten kanssa on valitettavasti harvoin kovin kummoista. Naiselle orgasmi on usein aika vaikea ja hidas saada, eikä se miehiä omansa jälkeen tunnu juuri kiinnostavan. Paljosta ei siis jää paitsi. Jos orgasmin haluan niin omin käsin sen saan helposti.

Vierailija
13/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen voi paremmin asuessaan yksin.

Tästähän on ihan tieteellistä akateemista tutkimusnäyttöäkin olemassa. Miehet hyötyvät avioliitosta, naiset hyötyvät yksinelosta.

Palstan miesräyhääjien mielestä tämä on tietenkin akateemista nollatutkimusta, naistutkimusta ja sen sellaista josta valmistutaan kortistoon ja tai "käsienheiluttelumaisteriksi". 

On se harmi kun kaikille ei riitä niitä oikeita äijäduuneja!!!

Vierailija
14/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa täydellistä seksiä, oikeastaan hyvä että edes saan seksiä, vaikka kohtelen puolisoani hyvin ja hän kohtelee minua hyvin. Joten en nyt tiedä miten nämä liittyivät toisiinsa.

Vierailija
15/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien naiset ainakin rumenee ja lihoo joka vaihdolla. Olisi ehkä kannattanut pitää huolta jostain niistä ensimmäisistä vaimoista kun ne on yhä hoikkia ja nättejä ikääntyneempinäkin.

Vierailija
16/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on persoonallisuushäiriöisiä, psykopaatteja ja narsisteja. Turha laittaa uhrin syyksi. Vaikka miten hyvin kohtelisi niin monolla tulee päähän tauotta.

Vierailija
17/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saa minulta säännöllisesti hyvää seksiä vielä nyt +50-vuotiaana. Minä saan häneltä säännöllisesti hyvää seksiä.

Ei kai me voida olla ainoat?

Vierailija
18/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies saa minulta säännöllisesti hyvää seksiä vielä nyt +50-vuotiaana. Minä saan häneltä säännöllisesti hyvää seksiä.

Ei kai me voida olla ainoat?

You are the only happy couple in the village!

Vierailija
19/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei paljoakaan kiinnosta muiden seksielämä, enkä varsinkaan saa mitään huvia siitä, että joku ei saa seksiä tai saa vain huonoa seksiä - mitä se sitten kenellekin tarkoittaakaan.

Vierailija
20/26 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa parikymppiseltä opiskelijatytöiltä, pitää olla vain pätäkkää. Ongelma ratkaistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän