Kaveri loukkas mua
Käytiin pizzalla, paikassa nimeltä Splizzeria. Mun tietääkseni aika uusi paikka. Otin jotain kanapizzaa ja salaattia (sis. puolet lautasesta pizzaa ja puolet salaattia). Kaveri painaa omien sanojensa mukaan 85kg ja on mun pituinen eli 170cm. Hän sanoi, että voitas molemmat laihduttaa se 15kg. Itse painan 65-67kg. Ylimääräistä on ja sen tajuan. Painavimmillani olin kuitenkin lähemmäs 90kg ja mielestäni oon tehnyt aika ison työn.
Tuli aivan järkyttävän kamala olo ja meninkin kaupan kautta kotiin. Ostin järkyttävästi mässyä. Huoh... Pitäiskö mennä laihikselle kaverin kanssa vaiko puhua siitä hänelle?
Kommentit (6)
Laihikselle vaan, hyvällä varmaan puhui.
Vaikuttaa todella vaan heitolta yhteisen "projektin" ja tekemisen merkeissä. Kaverilla on tarvetta painon pudotukseen ja sinulla ilmeisesti kokemusta siitä, joten uskalsi puhua sinulle siitä. Sanoi tuon 15 kg laihdutustarpeen teille molemmille, jottei ilmeisesti tuntisi itseään paljon huonommaksi kuin sinä. Luonnollisestikin kaverisi tajuaa olevansa painavampi kuin sinä, muttei ilmeisesti viitsi sitä suoraan sanoa.
Älä siis ota itseesi vaan mielummin kannusta entistä enemmän kaveriasi hänen omassa tavoitteessa! Saatpahan siinä sivussa päteä tiedoillasi ja treenikaverin :)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:08"]
Pienestä se sinäkin hermostut...
[/quote]
No varmaan sinäkin hermostuisit, jos about koko elämäsi olisit ollut kiusattavana painostasi ja paino on määritellyt ihmisarvosi sekä tullut moneen kertaan julkisesti nolatuksi ja arvostelluksi. Ei kannata kritisoida ihmisten reaktioita kun et ole elänyt päivääkään heidän kengissä.
Niin ja en ole AP.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:29"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:08"]
Pienestä se sinäkin hermostut...
[/quote] Komppaan. T. Ap
No varmaan sinäkin hermostuisit, jos about koko elämäsi olisit ollut kiusattavana painostasi ja paino on määritellyt ihmisarvosi sekä tullut moneen kertaan julkisesti nolatuksi ja arvostelluksi. Ei kannata kritisoida ihmisten reaktioita kun et ole elänyt päivääkään heidän kengissä.
Niin ja en ole AP.
[/quote]
Mimitä?