Kakkosten laittajat! Mikä puhelin teillä on?
Vai näkyykö kakkossivubkellään puhelimen käyttäjällä?
Kommentit (58)
Jotkut keskustelut toimii ja osa ei. Mulla samsung
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:09"]Jotkut keskustelut toimii ja osa ei. Mulla samsung
[/quote]Kaikki keskustelut toimii kunhan niissä on jo kolmas sivu eli vähintään 51 viestiä.
Mulla on Lumia. Joskus kakkoselle pääse joskus ei.
En ymmärrä logiikkaa.
Samsung s4, mulla toimii tuo /sivu/2 jos vaan saan sormen osumaan siihen minimaalisen pieneen rakoon linkin ja rastin välillä. 90% yrityksistä osuu siihen rastiin.
Samsung, mut on kiihottavaa joskuss laittaa kakkoseen jos on hyvä pieni perä.
No vittu oletteko kuinkakin yksinkertaisia?? Jos kyse on siis pitkästä ketjusta, jossa useampi alasivu, niin ne alasivut näkyy helvetin hyvin ketjun alla, ei mitään ongelmaa!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:14"]Samsung s4, mulla toimii tuo /sivu/2 jos vaan saan sormen osumaan siihen minimaalisen pieneen rakoon linkin ja rastin välillä. 90% yrityksistä osuu siihen rastiin.
[/quote]klikkaa sinne tekstin keskelle ja kun siihen tulee se kursori jossa on sellainen pallukka rivin alla, vedä siitä kursori rivin loppuun.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:14"]Samsung s4, mulla toimii tuo /sivu/2 jos vaan saan sormen osumaan siihen minimaalisen pieneen rakoon linkin ja rastin välillä. 90% yrityksistä osuu siihen rastiin.
[/quote]klikkaa sinne tekstin keskelle ja kun siihen tulee se kursori jossa on sellainen pallukka rivin alla, vedä siitä kursori rivin loppuun.
[/quote]Vaatii siis kaksi klikkausta että kursori tulee näkyviin.
Mulla toimii välillä toiselle sivulle pääsy, vaikka siinä olis vaan 2 sivua. Välillä taas ei toimi.
Käytättekö mobiiliversiota? Jossain vaiheessa se ei antanut mennä tavalliseen versioon ja silloin ei ainakaan mulla toiminut kakkossivukaan, yhtäkkiä se alkoi toimia kuten tavallinenkin versio (Lumia).
Siis vain iphonen käyttäjät saa kakkosta?
Samsung Galaxy s 3, ei koskaan ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:03"]
Lumia, kirjoitan kyllä osoitekenttään sen /sivu/2... Mutta toisten sivujen linkit ei siis näy
[/quote]
Joo, tää ei toimi Samsungilla.