Lue keskustelun säännöt.
Nyt kolmikymppisenä ei enää vaan jaksa sinkkukavereita. Muita?
Kommentit (26)
Miksi parisuhteessa elävät eivät ikinä valita miten sinkkuystävät eivät ehdi tavata?;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä se mun mielestä ihan kiinni persoonasta. Yksi lysti seurustleeko vai ei ja onko 30 tai 100!
Minusta on rikkaus, kun on erilaisia ja eri elämänvaiheessa olevia ihmisiä ystävinä.
Mikä tosi ystävä oletkaan. Mahtaa sinkkukavereita harmittaa.
Äh, nehän on just parasta ja hauskinta seuraa! Musta on mahtavaa kuunnella heidän juttujaan, kun itse ei pääse (eikä haluakaan onnellisessa suhteessa) enää sitä kokemaan.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:41"]
Oikeastiko kaikkien sinkkuystävät vain luuhaavat baareissa? Itse olen käynyt viime aikoina esim. teatterissa useita kertoja, kahvilla, kirjastossa yms. Tottakai tapailen myös miehiä, mutta en koko ajan - pääasiassa elän ihan tavallista (sinkku)elämää ja arkeni on varsin säännöllistä, jopa tylsää.
Olen huomannut joidenkin naimisissa olevien kyllä kuvittelevan, että elämäni on yhtä rälläämistä kapakoissa. Ovat aika yllättyneitä, kun ilmenee että käyn meistä kaikista vähiten ulkona...
[/quote]
Ihmettelin ihan samaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa baarit, irtosuhteet ja muu mitä sinkkujen näköjään kuvitellaan harrastavan. Olen käynyt baarissa viimeksi joskus alkusyksystä, silloinkin naimisissa olevan äitikaverin aloitteesta, "kun kerrankin pääsee".