Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RASKAANA OLEVAT

Vierailija
08.01.2015 |

Te jotka itsestänne kuvia ottaessa/otattaessa tungette kouranne mahan alle kiinni häpykukkulaan. Miksi?! Se on aivan uskomattoman typerän näköistä. Ei se teidän vatsanne putoamassa ole. En ymmärrä mistä tämmönen tyyli on peräisin, miksei niitä käsiä voi pitää ihan normaalisti vaikka vatsan päällä? Tartteeko ne ihan oikeasti lykätä puoliks pimppaan (liioittelen).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö? Luulen että siinä koitetaan korostaa vatsan kokoa, mutta enpä ole koskaan ajatellut että käsi olisi "pimpassa" :D Itse en ole tuollaisia kuvia siis ottanut. Miksi tämä vaivaa sinua?

Vierailija
2/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla se käsi menee sinne alemmas varmaan vaan siksi että se on helpompi pitää siellä, on rennommin. Tuntuisi jotenkin tönköltä pitää sitä jossain navan kohdalla. En kylläkään ota kuvia esim faceen, korkeintaan itseäni varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajan kanssa niiiiin samaa mieltä - vielä kun tähän lisätään, että se maho lehmä ottaa tai otattaa itsestään kuvan maha pystyssä ja ilman rihman kiertämää, ja sitten koura pillussa vielä. Voi jumalauta, ettei järki sano miten oksettavaa!!!

Vierailija
4/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:57"]Onkohan täällä nyt jotain kateellisia lapsettomia.. Ei luulisi muuten vituttavan noin paljoa :)
[/quote]
No kuule kakaroita en ole tehnyt, enkä tee, joten sitä suuremmalla syyllä yököttää!!
[/quote]

Osu ja uppos, maho taidat olla itse :D

Vierailija
5/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:57"]

Onkohan täällä nyt jotain kateellisia lapsettomia.. Ei luulisi muuten vituttavan noin paljoa :)

[/quote]

Lapseton olen kyllä, vielä. Kateellinen en, mutta joku muu voi tietysti olla. Esimerkiksi koska ei voi itse saada lapsia, joten kommenttisi on kyllä aika ilkeä.

Jotkut tavat yms nyt vaan sattuvat olemaan tosi typerän näköisiä. Kuten legginsit lyhyen paidan kanssa, sukat sandaaleissa, linttaat astutut uggit ja niin edelleen.

Vierailija
6/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se käsi vatsan alla on vain söpöä, tukee ja suojelee rakasta syntymätöntä lasta...

Vierailija
7/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:28"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:57"]

Onkohan täällä nyt jotain kateellisia lapsettomia.. Ei luulisi muuten vituttavan noin paljoa :)

[/quote]

Lapseton olen kyllä, vielä. Kateellinen en, mutta joku muu voi tietysti olla. Esimerkiksi koska ei voi itse saada lapsia, joten kommenttisi on kyllä aika ilkeä.

Jotkut tavat yms nyt vaan sattuvat olemaan tosi typerän näköisiä. Kuten legginsit lyhyen paidan kanssa, sukat sandaaleissa, linttaat astutut uggit ja niin edelleen.
[/quote]

Ilkeä tai ei, niin mielestäni aloittajan komentti oli myös ilkeä ja liioitellun vittumainen.

Vierailija
8/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:51"]Olen aloittajan kanssa niiiiin samaa mieltä - vielä kun tähän lisätään, että se maho lehmä ottaa tai otattaa itsestään kuvan maha pystyssä ja ilman rihman kiertämää, ja sitten koura pillussa vielä. Voi jumalauta, ettei järki sano miten oksettavaa!!!
[/quote]

Ei taida tuo termi maho oikein istua tähän yhteyteen :D

Vierailija
9/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:52"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:51"]Olen aloittajan kanssa niiiiin samaa mieltä - vielä kun tähän lisätään, että se maho lehmä ottaa tai otattaa itsestään kuvan maha pystyssä ja ilman rihman kiertämää, ja sitten koura pillussa vielä. Voi jumalauta, ettei järki sano miten oksettavaa!!!
[/quote]

Ei taida tuo termi maho oikein istua tähän yhteyteen :D
[/quote]
Niin no, sinun järkesi ei riitä käsittämään tekstiäni...

Vierailija
10/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:45"]

Öö? Luulen että siinä koitetaan korostaa vatsan kokoa, mutta enpä ole koskaan ajatellut että käsi olisi "pimpassa" :D Itse en ole tuollaisia kuvia siis ottanut. Miksi tämä vaivaa sinua?

[/quote]

Koska se näyttää typerältä ja vaivaannuttavalta. Kauniin vauvavatsan korostamiseen on muitakin tapoja.

Vierailija
11/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/12 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:57"]Onkohan täällä nyt jotain kateellisia lapsettomia.. Ei luulisi muuten vituttavan noin paljoa :)
[/quote]
No kuule kakaroita en ole tehnyt, enkä tee, joten sitä suuremmalla syyllä yököttää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi