Käteinen pitäisi hävittää maksutapana
Ihan hölmöä, että asia joka on mahdollista sähköistää täysin, ei sähköistetä täysin.
Kommentit (23)
Muutama satanen hyvä olla lompsassa ettei koirat kintuille kuse.
Ihan hölmöä että kaikki asiat mitkä voi sähköistää, pitäisi sähköistää ihan vain periaatteesta.
No ei todellakaan. Kaikki muu onkin jo kontrollin alla muttei kaikki rahavarat.
Hybridikeskuksessa iltavuoro kohta päättymässä?
Entäs kun maksupäätteet ei toimi kassalla?
Höhö. Hyvä idea. Yksi kyberhyökkäys ja maa olisi helppo laittaa polvilleen.
Mietis ap vähän enemmän ennen näitä ideoitasi
Tätähän ne globalistit juuri haluavat, jotta voivat kontrolloida jokaista liikettäsi. Tarvittaessa voi sitten estää pääsysi tilillesi jos olet huono kansalainen.
Valitettavasti näyttää pahasti siltä että tähän suuntaan ollaan menossa kaikkine passeineen. Toivon että olen väärässä.
Mitäs teet sähkökatkon aikana?
Käteinen pitää säilyttää varajärjestelmänä häiriötilanteissa.
Torikauppiaat, kirpparit ym. esim. vanhukset, jotka myyvät kutomiaan villasukkia, kaikille vaan maksupääte, tai mobilepay?
Hyvin moneet iäkkäät eivät halua, tai osaa tuollaisia käyttää.
Käteinen tulee säilymään ihan niin kauan, kun ihmiset haluavat ja tarvitsevat sitä.
Hyvä idea! Loppuisi ne tt-tukikusetukset, viraapelit ja rahan kerjääminen kadulla.
Itse toivon että käteinen pysyisi vielä pitkään käytössä.
pienikin häiriö maailmaan ja kaikki rahat katoaa eikä voi ostaa mitään.
Ihan turhaa fragiliteetin luomista systeemiin. Ei paljon vaadi sen jälkeen että koko yhteiskunta romahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse toivon että käteinen pysyisi vielä pitkään käytössä.
Se pysyy käytössä jos sitä käytetään riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu haluaa, että kaikki maksut ovat sentilleen jäljitettävissä?
Rehelliset.
Sitten onkin hauska elellä, kun tulee häiriö pankkijärjestelmään.... Eli jos kuitenkin pidettäisiin se käteinen käytössä niin kuin fiksut ihmiset eikä sokeasti luotettaisi niin epävarmaan asiaan kuin sähköiset järjestelmät.
Keksittekö tämän SDP:n puouetoimistossa samalla kun postaatte "kaunis Sanna*-viestejä vauvapalstalle?
Hoitoon hyvä ihminen. Sähköinen järjestelmä vaatii sähköä. Jo pelkästään tämä yö ja revontulet voi saada ongelmia aikaiseksi.
Onko ap 12-vuotias vai miksi hän ei ole tietoinen sähköisten järjestelmien haavoittuvuudesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehelliset.
Minulla ei ole mitään salattavaa, mutta en silti halua että minua profiloidaan joka ostoksen perusteella.
Ne kaikki tiedot kun aina myydään jonnekin.
Minä pidän kotona koko ajan käteistä n.10.000e.