Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuuheat ihmiset, kuinka poistatte karvoja?

Vierailija
08.01.2015 |

Itselläni on tummat ja paksut karvat, jotka kasvaakin nopeasti. Lopetin kainaloiden sheivaamisen, kun iho meni hirveään kuntoon ja tuli jotain ihottumaa ja siirryin epilointiin. Sattuu älyttömästi, mutta ei voi mitään. Suurin ongelmani on alapään ja etenkin bikinirajan karvat; sheivaamalla sänki heti/kaikki ei lähde kunnolla edes pois + näppyjä. Epilaattorilla en kärsi kaikkia ottaa ja karvat kasvaa helposti sisäänpäin. Parasta olisi, jos voisi käydä sokeroimassa ammattilaisella, mutta ei ole varaa :/

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse just vahasin sääret ja osan bikinirajasta, tein itse sokerista, sitruunamehusta ja vedestä vahaa. Halpaa :D Sattuuhan se vähän, mutta silti. Kannattaa ensin leikata karvat mahdollisimman lyhyeksi.

Vierailija
2/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi tuuhea, käytän Veetiä. Öh, siis Veet:iä. No nyt talvella sheivaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sokerivahauksen resepti?

Vierailija
4/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:32"]Itse just vahasin sääret ja osan bikinirajasta, tein itse sokerista, sitruunamehusta ja vedestä vahaa. Halpaa :D Sattuuhan se vähän, mutta silti. Kannattaa ensin leikata karvat mahdollisimman lyhyeksi.
[/quote]
Taidan kokeilla tätä, toivottavasti se massan tekeminen onnistuu :D ap

Vierailija
5/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheat ihmiset :D Ihana!

Vierailija
6/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, massan tein: 

4dl sokeria

0,dl sitruunamehua

0,5dl vettä

Keitellään miedolla lämmöllä sekoitellen n. 25min. Anna jäähtyä hyvin lasipurkissa, voi lämmittää uudelleen mikrossa jos pääsee jäähtymään liikaa.

Vierailija
7/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:44"]Niin joo, massan tein: 

4dl sokeria

0,dl sitruunamehua

0,5dl vettä

Keitellään miedolla lämmöllä sekoitellen n. 25min. Anna jäähtyä hyvin lasipurkissa, voi lämmittää uudelleen mikrossa jos pääsee jäähtymään liikaa.
[/quote]
Kiitos tästä.

Vierailija
8/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siis sitruunamehua?

Vierailija
9/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veet voide on hyvä, ja nyppiminen.

Vierailija
10/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:32"]

Itse just vahasin sääret ja osan bikinirajasta, tein itse sokerista, sitruunamehusta ja vedestä vahaa. Halpaa :D Sattuuhan se vähän, mutta silti. Kannattaa ensin leikata karvat mahdollisimman lyhyeksi.

[/quote]Auts, miten sä pystyt? Mä oon joskus yrittäny, mutta mä en pysty "repäsee" sitä, niin että karvat lähtis.. Sääret mä epiloin ja käsivarret, mut kainalot ja alapää menee epiloinnista verille ja sattuu liikaa, joten ei auta kuin sheivata tai jos on mahd. niin käyn sokeroinnissa..

Vierailija
11/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:36"]

Tuuheat ihmiset :D Ihana!

[/quote]

= Gorilloja sukupuussa?

Vierailija
12/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niiden alapääkarvojen olla. Tietty ikävää, jos haluat pyöriä bikineissä jossain, mutta muuten. Minä en ainakaan enää jaksa edes yrittää siistiä bikinirajoja, kun aina seuraa vain näppyjä ja sisäänkasvaneita karvoja. Saksilla leikkaan mahdollisimman lyhyeksi.

Vierailija
13/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:06"]Veet voide on hyvä, ja nyppiminen.
[/quote]
Mulla ei lähde sillä karvan karvaa, tulee vaan ihoärsytystä :/

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:21"]Anna niiden alapääkarvojen olla. Tietty ikävää, jos haluat pyöriä bikineissä jossain, mutta muuten. Minä en ainakaan enää jaksa edes yrittää siistiä bikinirajoja, kun aina seuraa vain näppyjä ja sisäänkasvaneita karvoja. Saksilla leikkaan mahdollisimman lyhyeksi.
[/quote]
Ei sekään tunnu hyvältä ratkaisulta :/ etenkin, kun olen lähdössä ulkomaille ja se sisältää bikineissä oloa.
Ap

Vierailija
14/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen vaimokkeen liaanit päältä ajettavalla ruohonleikkurilla. On se peto naiseksi.

Vierailija
15/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:32"]

[/quote]Auts, miten sä pystyt? Mä oon joskus yrittäny, mutta mä en pysty "repäsee" sitä, niin että karvat lähtis.. Sääret mä epiloin ja käsivarret, mut kainalot ja alapää menee epiloinnista verille ja sattuu liikaa, joten ei auta kuin sheivata tai jos on mahd. niin käyn sokeroinnissa..
[/quote]
Mulla kans menee kainalot verille epiloinnista toisinaan ja etenkin aluksi meni. Mutta sheivatessa mulla ei edes lähde kaikki karvat ja se pitäisi tehdä lähes joka päivä, jos hihattomia käyttää (salilla esim). Lisäksi tietysti se ihottuma, mikä mulla siitä tulee ja iho kuivuu niin, että saa olla laittamassa erilaisia voiteita. Ei oo helppoa :D ap

Vierailija
16/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sheivaan, mutta käytän pitkälahkeisia uikkareita siitä huolimatta. Olen sen verran tuuhea ihminen ;))

Vierailija
17/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salme Pasil sukua?

Vierailija
18/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kestät epiloinnin, varmasti sujuu vahaus. Helpointa oli aloittaa veetin kylmävahaliukskoilla herkälle iholle. Repäisyssä pitää olla nopea. Toisinaan käytän myös veetin karvanpoistovoidetta, mutta taitaa olla melko myrkkyä.
Hyvä pysyvä ratkaisu on laserpoisto. Vaatii ehkä jonkun 5 kertaa ja on tyyristä, mutta voit tehdä hiljalleen, esim ensin kainalot, sitten biksurajat. Mulla auttoi jo pari kertaa, ja niin paljon sekä minä että ihoni kärsitään karvarumbasta, että on sen väärti säästää. Tehoaa nimenomaan tummiin karvoihin.

Vierailija
19/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:44"]Niin joo, massan tein: 

4dl sokeria

0,dl sitruunamehua

0,5dl vettä

[/quote]

Paljonko sitruunaa? Reseptistä puuttuu joku numero.

Vierailija
20/21 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:50"]

Paljonko siis sitruunamehua?

[/quote]

0,5dl piti laittaa. Se kaupan "valmis" käy hyvin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi