Moka töissä, miten kehtaa enää näyttää naamaansa ?
Kommentit (13)
Mieti miten suhtautuisit työkaveriin joka on mokannut? Tsemppaisit ja sanoisit että mokia sattuu? Sano nyt samat itsellesi. Ei hätää siis!
Kaikille sattuu mokia, kukaan ei muista toisten mokia, älä nyt turhaa vatvo.
Jos mokan jälkeen ei voisi mennä töihin, kyllä olisi työpaikat tyhjillään.
Voin luvata, että olen tehnyt pahemman. Relax.
Tarpeeksi monta kertaa kun tekee kalliin mokan niin ei tarvitse enää mennä töihin.
Olen laittanut yhden ison asiakkaan laskuja pienellä asiakkaalle. Monen kymppitonnin edestä. En saanut potkuja, ihme kyllä.
Olen piereskellyt vaikka kuinka monta kertaa. Minkäs minä voin sille että on laktoosi-intoleranssi (nykyään kuljetan lääkkeitä mukana...)
Olen monta kertaa huomaamattani käynyt ääneen läpi jotain riitaa mielessäni jonkin ihmisen kanssa. Siis sillä tavalla että olen puhunut molemman osapuolen repliikit. Oikeasti kamalaa! Mutta pakko se on töitä tehdä elääkseen, kun ei ole syntynyt rikkaaksi.
Tapoitko jonkun? Aiheutirko kuoleman?
Vierailija kirjoitti:
Mitä välii?
Kun ei itse pääse siitä yli ja on nolannut itsensä toisen edessä esim. työsuhteen alkumetreillä.
No minulta pääsi kollegoiden kanssa jutellessa toimistolla aivan kamala äänekäs pieru. Että kyllä sinäkin kehtaat mennä takaisin töihin jos minäkin tuon piereskelyn jälkeen. Pakko vain kehdata.