Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käsikarvat naisilla, mitä mieltä naiset ja miehet?

Vierailija
08.01.2015 |

Sheivaatteko käsikarvojanne? Itselläni tuntuu kasvavan keskimääräistä pidempää käsikarvaa. Sheivaan käsikarvat, sillä koen, että ne syövät vähäistä naisellisuuttani entisestään.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 5-8 cm mittaiset käsikarvat naisella aivan hirveät? Karvat vaaleita ja hentoja mutta hervottoman pitkiä :/

Vierailija
42/54 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöööök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sheivasin käsikarvat, nyt en ole enää pariin/muutamaan vuoteen sheivannut. Karvat ovat huomattavasti vaaleammat ja ohuemmat kuin muut karvat, eivätkä kasva niin pitkiksi (0,5 cm-reilu 1 cm). Aika tuuheat kuitenkin. Omasta mielestäni nämä ovat vaatimattoman näköiset, mm. siskojeni mielestä järkyttävät. 

Vierailija
44/54 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minua on aina kiehtoneet toisten naisten käsivarret. En tiedä mitään eroottisempaa, kuin treenatut, hoikat naisen käsivarret, joissa on hentoa tummaa karvaa. Sen sijaan vaaleat. liian pitkät untuvat eivät viehätä minua yhtään.

Vierailija
45/54 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taloudessa syödään päivittäin karvaranteiden tekemää ruokaa.

Vierailija
46/54 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä sheivannut enkä sheivaakaan. Käsissä mulla on yhtä hyvä karvankasvu kuin päässäkin, eli blondia ohutta haituvaa pukkaa vain...

Vierailija
47/54 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja tuuheat käsikarvat. Joskus teininä häpesin, enää en edes ajattele niitä. En sheivaa. Mieskään ei niihin kiinnitä huomiota, mitä nyt joskus hellästi silittelee tai innostuu löytäessään jonkun oikein pitkän karvan :D Näin meillä.

Vierailija
48/54 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät ja tuuheat käsikarvat. Joskus teininä häpesin, enää en edes ajattele niitä. En sheivaa. Mieskään ei niihin kiinnitä huomiota, mitä nyt joskus hellästi silittelee tai innostuu löytäessään jonkun oikein pitkän karvan :D Näin meillä.

Eli kuinka pitkiä sulla ne pisimmät siis on? Mulla tosiaan n. 8 cm.

Vierailija
49/54 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi käsissä ja säärissä kasvaa vain vaaleaa untuvaa. Ei näy kuin valoa vasten.

Mulla sama. Ja muukin karvoitus on hyvin heikkoa.

Onneksi sentää hiukset kasvaa :D

Vierailija
50/54 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kuinka pitkiä sulla ne pisimmät siis on? Mulla tosiaan n. 8 cm.

en ole mittaillut, joitakin senttejä. kuitenkin huomattavan pitkät naiselle, varsinkin kun olen muuten vaalea.

Vierailija
51/54 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivasin kerran käsikarvat ja ex ei tykännyt. Miehet eivät saa sheivata käsiä kuulemma. Mikä niissä karvoissa naisia kiihottaa?

Vierailija
52/54 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne käsikarvat ja muu luonnollinen naista mitenkään pilaa. Ai että kun joskus saa armon rändömisti jossain nähtä vaikka kuvan jossa hyvä solakka roppa josta lähtee käsi, kussa ihan luontainen luomumäärä vaaleita karvoja pojotta sikinsokin monenpituisina, eivätkä ne tummemmatkaan haittaa.  Sen sijaan tatskat ja paljaiski jyrätyt ihoalueet eivät kyllä kiihota tai ilahduta lainkaan

Vierailija
53/54 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, ajakaa vain silmäripset, tukka ja kulmakarvat samoin tein. Täytyyhän niidenkin ällöttää miehiä kun net kerta ovat osimoileen samaa ainetta kuin käsikarvat. Jo järki tuota luulatautisuutta ja halivuudin mauttomien  hapatusten omaksuntaa..

Vierailija
54/54 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne vapaasti kasvaavat käsikarvat olisivat erittäin ok. Viriäisi vähän toivoa siitä että vaatteiden allakin saattaisi olla luomuvarustus, ettei nainen ehkä olekaan mikään psykoottinen höylääjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä