Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käsikarvat naisilla, mitä mieltä naiset ja miehet?

Vierailija
08.01.2015 |

Sheivaatteko käsikarvojanne? Itselläni tuntuu kasvavan keskimääräistä pidempää käsikarvaa. Sheivaan käsikarvat, sillä koen, että ne syövät vähäistä naisellisuuttani entisestään.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs kun ihokarvoja kasvaa ihmisellä, naisellakin, melkein kaikkialla? Pitäisikö säärien, käsivarsien, kainaloiden ja alapään lisäksi sheivata  myös esim. reidet, vatsa ja selkä? Eihän nekään täysin karvattomia ole... Eikö sitten kannattaisi sheivata hommaan ryhtyessään saman tien koko kroppa silmistä alaspäin?

On teillä kauhea vaiva karvoista. 

M33

Vierailija
22/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen omistan iloinen ja ylpeä. Katselen ihan ihastellen se kertoo että olen terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/54 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan, en tykkää.

Vierailija
25/54 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien lisäksi sheivaan reidet ja alavatsan. Olkavarret myös, olispa typerää olla karvaton sääristä ja käsivarsista ja reidet ja kyynerpäistä ylöspäin karvaa?!? Vastauksena ylemmälle miehelle, siis.

Vierailija
26/54 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Aina on ollut minulla paljon käsikarvoja (no murrosiästä lähtien). Teininä herättikin kavereissa ihmetystä, kun kädet melko karvaiset, mutta alapäässä ei juuri mitään :D Ja aivan sama. Omilleni en tee mitään, en välitä, onko käsikarvoja vai ei.

Vierailija
27/54 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epiloin käsikarvat, olen tehnyt niin jo monta vuotta. Harmikseni karvankasvuni on tummaa, tiheää ja tuuheaa. Ihanat, pitkät mustat ripset mutta samoin myös kamalat, pitkät ja tummat käsikarvat! :D ihoni on kaiken lisäksi vielä maidon valkea niin karvat sojottavat sieltä hyvin esiin. Ja karvat kasvavat oikeasti koko käsivarren mitalta, aina olasta sormiin asti. Täysin suomalainen olen siis kyllä, suomalaisesta suvusta. En pidä karvaisista käsistäni, jos karvat olisivat ikinä olleet vaaleaa untuvaa kuten monilla on, en olisi aloittanut niiden epilointia. Muiden karvat eivät minua kiinnosta, korkeintaan huojentaa nähdä muillakin gorillakäsiä! :D

Vierailija
28/54 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:56"]Kesällä karvat vaalenevat auringossa, silloin en sheivaa. Talvella on pakko höylätä.
[/quote]

Kesällä vaalenevat ja talvella eivät näy hihoista, en ikinä sheivaa käsikarvoja!

Vierailija
29/54 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:52"]Tummat käsikarvat näyttää miesmäisiltä.
[/quote]

Niin, koska meille uskotellaan että niitä on vain miehillä.

Vierailija
30/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole karvoja ollenkaan, onneksi!

Vierailija
31/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käsissä karva aika vaaleata ja hentoa, ei häiritse itseäni. Säärikarvat taas ovat paksut ja mustat, ne on pakko aina ajella tai epiloida. Ei mua muiden karvoitus häiritse, ihan sama onko karvoja vai ei.

Vierailija
32/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:37"]...turkkilaisella vitun suolaajalla, niin voishan ne ajaa...
[/quote]

Ot, mutta ihan mielenkiinosta, millainen on turkkilainen vitun suolaaja? Google ei antanut yksiselitteistä vastausta

Vierailija
33/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:37"]...turkkilaisella vitun suolaajalla, niin voishan ne ajaa...
[/quote]

Ot, mutta ihan mielenkiinosta, millainen on turkkilainen vitun suolaaja? Google ei antanut yksiselitteistä vastausta
[/quote]

Muakin kiinnostaa!

Aiheesta taas, mulla on suht hennot ja vaaleet käsikarvat ettei tulis mieleenkään poistaa. Kyllä käsikarvat nyt on täysin normaalit eikä niissä ole mitään epänaisellista mielestäni, tosin en ole kunnon gorillakäsiin missään törmännytkään. Pitkiä, tuuheita ja vaaleita olen nähnyt, ihan normaalit mielestäni, samoin selvästi tummat. Mutta tummia, pitkiä ja tuuheita en ole nähnyt kuin yhdellä tyttölapsella, ehkä aikuiset sitten tosiaan ajelee sellaiset. Olihan se lapsi hieman apinan oloinen mutta silti selkeästi ihan tyttö, ei syytä hävetä. Apinamaisuuskin varmaan vähenee kun lakkaa käyttäytymästä niin aikuisena.

Vierailija
34/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäisin vaan poltan ne

Vierailija
35/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän karvafriikki tänne tekee näitä aloituksia alapään ja käsien karvoista? Onkohan jotain psyykkistä?

Ketä kiinnostaa toisten karvoitukset? Entä ketä kiinnostaa tarkkailla omia ruumiinsa karvoja päivät kaiket? Onko tekemisen puutetta?

Miksi ylipäänsä pitäisi nolostua muiden takia omista karvoistaan??? Ehkä joku teini jaksaa moisia miettiä ja nolostella.

Vierailija
36/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:37"]...turkkilaisella vitun suolaajalla, niin voishan ne ajaa...
[/quote]

[/quote]

No onks se vi**u sit turkist vai se suolaaja vaa? Vai onks sil sit välii et miks sen suolaajan pitäs ola just turkkilainen???

Vierailija
37/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat käsikarvat näyttää miesmäisiltä.

Vierailija
38/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalea, ja minulla kasvaa tummia pitkiä karvoja käsissä. Kesällä annan karvojen kasvaa, mutta talvisin olen sheivaillut ne. Tietyssä valossa näkyvät melkoisen hyvin =D

Vierailija
40/54 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:47"]Onneksi käsissä ja säärissä kasvaa vain vaaleaa untuvaa. Ei näy kuin valoa vasten.
[/quote]

Mulla sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi