Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras hammastahna ja suuvesi vihlontaan

Vierailija
08.01.2015 |

Onko se nyt sensodyne pro emalj paras kipuherkille ja vihloville vai mikä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsodent

Vierailija
2/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo Sensodyne on toiminyt yllättävän hyvin. En tosin ole kokeillut muita, koska Sensodynessa on lisäominaisuutena sulfaatittomuus, joten sen käyttämisen myötä ei ole tullut myöskään aftoja enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensodyneä paremmin toimii mulla ja mun potilaillani se vihreä Elmexin hammastahna (sulfaatitonta tavaraa, myös erittäin vähän hankaava eli hellä kiilteelle), suuvettä ei tarvitse, vaikka sitäkin on kyllä myytävänä. Omat hampaani Pro Emalj saa vihlomaan, vaikka kiilteelle onkin hellävarainen. Vihlominen ei lopu millään aineella jos syö paljon happamisa ruokia ja juo happamia juomia (useimmat hedelmät, jotkut marjat, kaikki mehut, limsat ja maustetut kivennäisvedet jne.), ne kannattaa tauottaa hetkeksi kokonaan ja sitten myöhemmin katsoa minkälaista määrää niitä sietää ilman että tulee taas häiritsevää vihlontaa.

Vierailija
4/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa, ja lisähuoio viestiin 4. Nykyisin myynnissä myös vihreää Elmexiä, jossa lukee pienellä tekstillä tuubin yläreunassa "whitening", en tarkoittanut tätä! Siitä ei ole kokemuksia, mutta whitening -sana ei hyvää lupaa.

Vierailija
5/5 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensodyne Rapidia rupesin käyttämään hammaslääkärin suosituksesta, ja vihlominen loppui.