Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3 lasta, kaikilla eri isä

Vierailija
08.01.2015 |

Näin siis minulla. Olin 19 kun sain ensimmäisen lapseni. Olin seurustellut silloisen poikaystäväni kanssa kaksi vuotta ja vaikka lapsi oli vahinko päätimme yhdessä pitää hänet. No muutama viikko ennen laskettua aikaa mies päättikin häipyä kuvioista ja minusta tuli yh. Tyttöni ollessa reilu kaksi vuotias tapasin toisen lapseni isän. Olin 24 kun menimme naimisiin ja vuotta myöhemmin meille syntyi poika. Tästä puolitoista vuotta eteenpäin mieheni kuoli onnettomuudessa ja jäin leskeksi. Koko maailma romahti ja muutama vuosi meni jotenkin ihan sumussa. Ilman lapsiani en edes varmaan enää olisi täällä. Olin alle 30 leski ja kahden lapsen yh, en ihan kuvitellut elämän menevän niin... no nyt olen 37 ja minulla on poika 2 kk nykyisen aviomieheni kanssa. Olemme olleet yhdessä pian viisi vuotta. Välillä pelkään viedäänkö tämäkin onni minulta joskus pois mutta uskon tulevaisuuteen ja siihen että jokaisella asialla ja tapahtumalla on jokin merkitys. Minulla on kolme ihanaa lasta ja olen etuoikeutettu kun saan kokea näin paljon rakkautta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin!

Vierailija
2/2 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein etuoikeutettu kun on ryssitty teinirakkaus, jääty leskeksi ja sitten kolmas suhde.
Todella nolo tuo eka suhde. Kuolemaa pohdit oikeasti jonain merkityksenä?

Kaikki suhteet päättyy joskus. Kuolemaan tai eroon. Ällöttävää että jos sinä kuolisit kalanruotoon joku miettisi sen tarkoitusta.

Onnea tuohon suhteeseesi jossa olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän