Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosto

Vierailija
08.01.2015 |

En tiedä onko täällä jo keskusteltu täällä, mutta oletteko kostaneet jollekin jotakin  ? Jos olette mitä ja miksi ? Kannatattiko ? Mitä mieltä olette kostosta ?

http://www.hs.fi/elama/a1420605507650?ref=tf_iHSisboksi630-a&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage&jako=ba8f59770b753f36e7d7ce6ca14a314c 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatöörien hommaa lopultakin. Tosinainen tai -mies ei vaan alennu sellaiseen. Ajatella voi ihan mitä tahtoo, saahan sitä vaikka uiskennella mielensä myrkyssä, mutta älykäs pitää siinäkin huolen siitä, että sellainen ajattelu on vain ohimenevää ja lyhytaikaista.

Vierailija
2/4 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mä ajattelin et oltais keskusteltu siitä ohjelmasta :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen vuoteen kostanut, vaikka mieli olisi tehnyt ja koston kohde olisikin sen ansainnut. Olen oppinut jättämään turhat draamat pois elämästäni, niitä oli muutama vuos takaperin ihan liiaksi kanssa.
Mutta v. 2008 olin kasiluokalla. Meillä oli ruotsinkokeet, ja luokallamme ollut tyhjäpää lunttasi minulta vastauksia. Jäätyämme kiinni (olin vastannut muutamaan kohtaan väärällä sanamuodolla, ja samoin tämä lunttari koska kopsasi multa vastaukset) hän väitti että minä olin lunttinu häneltä. Rangaiatukseksi saimme molemmat jälkkää ja uusimaan kokeen, (vaikka sis olin täysin syytön). Kostoni oli "julma", enkä jäänyt siitä koskaan kiinni. Nimittäin parin pv:n päästä hän joutu jäädä tukiopetukseen. Laitoin omat kenkäni reppuun ja lunttarin kengät jalkaan, sitte vaa lompsin kotiin. :D enkä palauttanu kenkiä.. Muhahaha. :D toi on ehkä pahin kostoni koskaan.

Vierailija
4/4 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 13:27"]Höh, mä ajattelin et oltais keskusteltu siitä ohjelmasta :(
[/quote]

Nii mäki, se on iha huippusarja! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi