Ostaako joku oikeesti "luksusmerkkien" paperikasseja Huutonetistä :D (linkki)
http://www.huuto.net/kohteet/louis-vuitton-mulberry-longchamp-gant-paperikasseja-ym/345381340
Mitä saakelia oikeesti :D "Tarkempia mittoja kysymällä" hahah nyt oon nähny kaiken, mitä kukaan noilla tekee ja TOHON HINTAAN?
Kommentit (122)
Onko Sohvi Ruusilalla rahat vähissä?
Oishan se aika näky survoa kamat tuollaiseen jossain Henkkamaukan kassalla :D
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 12:14"]
Oishan se aika näky survoa kamat tuollaiseen jossain Henkkamaukan kassalla :D
[/quote]
Puhumattakaan siitä, että kun käyt Henkkamaukassa ja sanot kassalla myyjälle, että "ei tarvi kassia kun mulla on jo tää kassi" sitten merkitsevä ilme ja kassin nosto, että myyjä ja lähellä olevat näkevät.
No noi on kyllä oikeasta laadukkaita ja kestäviä kasseja joita voi käyttää pikkuasioiden kuljetukseen vuosia. Ja sisustuselementtei toimivia ei ollenkaan liian kallista kun noin monta vielä.
hahah... en voinut olla laittamatta kysymystä myyjälle :) lol
Kuka haluaa sisustaa kotiaan kauppakasseilla?????? Ö_ö
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 12:19"]No noi on kyllä oikeasta laadukkaita ja kestäviä kasseja joita voi käyttää pikkuasioiden kuljetukseen vuosia. Ja sisustuselementtei toimivia ei ollenkaan liian kallista kun noin monta vielä.
[/quote]
"Sisustuselementteinä" :D :D :D :D :D :´´´´´´´´´´´´´´´´D
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 12:22"]
Kuka haluaa sisustaa kotiaan kauppakasseilla?????? Ö_ö
[/quote]
köyhä prinsessapissis
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 12:22"]Kuka haluaa sisustaa kotiaan kauppakasseilla?????? Ö_ö
[/quote]
No on kylläkin vuittonin ja muiden luksusbrändien paperilaukkuja ulkomailla paljon käytettyjä sisustuksessa ylläri ettei sotka suomessa ymmärretä :)
Ehkä joku bloggaaja voisi ostaa ja kuvia ottaessa laittaa taustalle?:D Paitsi olisi noloa jos joku kysyy että mitä olet ostanut. Mut ehkä joku vois ostaa esim käytetyn lv huivin ja laittaa sen tuohon kassiin ja ottaa kuvan niin kaikki luulevat että on uutena ostettu ja maksettu itsensä kipeäksi:)
Kyllä mä ostan, on paljon kivempi lähteä salille tai kaupungille ja ottaa tuollainen kassi mukaan. En ole ainut joka tuota tekee vaan myös pari ystävääni myös. Helsingissä ihan statuksen nostattaja. Mielummin joku LV:n kassi kuin sivan keltainen pussi.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 12:26"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 12:22"]Kuka haluaa sisustaa kotiaan kauppakasseilla?????? Ö_ö
[/quote]
No on kylläkin vuittonin ja muiden luksusbrändien paperilaukkuja ulkomailla paljon käytettyjä sisustuksessa ylläri ettei sotka suomessa ymmärretä :)
[/quote]Oh lord ! Give me a break
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 12:28"]Kyllä mä ostan, on paljon kivempi lähteä salille tai kaupungille ja ottaa tuollainen kassi mukaan. En ole ainut joka tuota tekee vaan myös pari ystävääni myös. Helsingissä ihan statuksen nostattaja. Mielummin joku LV:n kassi kuin sivan keltainen pussi.
[/quote]
Mikset käytä laukkua?
Herra mun vereni :O