Kaikki mukaan: Entistä ehompi (vaimo) kesäksi!
Eli, monilla on kesällä hääpäivä varmaan tulossa tai muita juhlia. Lisäksi kesään on sopivasti aikaa. Mun oma tarkoitus on, että olisin hääpäivänä hehkeämpi ja piristäisin näin miestäni. Useinhan suhde menee jossain vaiheessa vähän arkiseksi kun samaa naamaa katsotaan vuodesta toiseen...
Olis kiva jos sais jotain vikkejä tai innostusta jos muita tulisi mukaan projektiin :) Voi toki tehdä ihan itseään vartenkin. Mitäs tässä puolessa vuodessa vois saada aikaan (ilman kirurgin veistä tai mitään täytteitä tms)? Onko joku tehnyt tällaisia pitkäaikaisia kohentamisprojekteja ja miten on mennyt?
Kommentit (6)
Ilmoittauduin juuri henkisen kasvun kurssille. Hyvä olo lähtee sisältä päin.
Höh, mä luulin että täällä olisi vinkkejä miehille.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:21"]Höh, mä luulin että täällä olisi vinkkejä miehille.
[/quote]
Sama vika :(
Mun piti aloittaa tällä viikolla ruokaremppa ja liikkua entistä enemmän, mutta tulin kipeäksi.
Mä olen ajatellut laihduttaa ja kiinteyttää itseäni. N. 10 kiloa pitäisi saada pois. Olen huomannut, että kun tykkään itsestäni, olen 99 % aktiivisempi seksielämässäkin.
Kuntosalikortti on jo, nyt pitäisi saada vain itsensä terveeksi.
Mä tähtään kiinteään vartaloon. Haluan myös alkaa taas Nauttimaan elämästä, nauraa paljon, lähentyä miehen kanssa ja tehdä meidän elämästä hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 17:25"]
Mun piti aloittaa tällä viikolla ruokaremppa ja liikkua entistä enemmän, mutta tulin kipeäksi. Mä olen ajatellut laihduttaa ja kiinteyttää itseäni. N. 10 kiloa pitäisi saada pois. Olen huomannut, että kun tykkään itsestäni, olen 99 % aktiivisempi seksielämässäkin. Kuntosalikortti on jo, nyt pitäisi saada vain itsensä terveeksi. Mä tähtään kiinteään vartaloon. Haluan myös alkaa taas Nauttimaan elämästä, nauraa paljon, lähentyä miehen kanssa ja tehdä meidän elämästä hauskaa.
[/quote]
Millä tavalla ajattelit pudottaa painoa? Onko sulla joku tarkka dieetti tai ohjelma? Toi on muuten totta, että siitä muutoksesta hyötyy monella tavalla. On paljon itsevarmempi ja nauttii elämästä enemmän. Ap
Höh, eikö kukaan innostunut. :-( Itse kävin jo hakemassa oppimateriaalia kotikuntoiluun.