Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka nopeasti teidän refluksioireet on poistuneet lääkityksellä?

Vierailija
30.10.2021 |

Somacia jo kaksi viikkoa takana, ei vaikutusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hoidin sen ruokavaliomuutoksella.

Vierailija
2/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hirveän huonosti ottaa Somaccia, mutta kyllä se kurkkukivun aika nopeasti, tyyliin muutamassa päivässä minulta poistaa. Jos on ollut voimakkaampia oireita, vaikka tukahduttavia yskänpuuskia mahanesteen laukaisemina tai pakko nieleskellä koko ajan kun olen makuulla, somac ei kyllä ole tuntunut auttavan mitään vaan vaiva on muuten vaan poistunut kun on ollut poistuakseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne poistu koskaan kokonaan, lievenee vain.

Vierailija
4/7 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somac aiheutti vaan pahemmat päänsäryt,muuten ei juurikaan vaikutusta. Jätin kaiken huonon pois ja juon päivittäin piimää. Ei ne oireet ole silti helpottaneet. Pahat refluksioireet alkoivat täysin tyhjästä ja niiden kanssa opetellut nyt muutaman kk elämään.

Vierailija
5/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio ja laihdutus auttoi lopulta, somacit vaan  oireisiin.

Vierailija
6/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nexium auttoi tosi nopeasti. Tylppä kipu ruokatorven alaosassa alkoi häipyä varmaan viidessä minuutissa lääkkeen ottamisesta. Kuurin jälkeen oireita on silloin tällöin tullut, mutta aina ne ovat hävinneet n. päivässä, kun olen tiukasti välttänyt niitä pahimpia laukaisevia ruokia ja juomia (paprika, sipuli, colajuomat). Joskus olen ensiavuksi ottanut Gaviscon-tabletin, ja sekin auttaa lähes saman tien, mutta se on niin oksettavaa maultaan ja koostumukseltaan, että melkein mieluummin kärsin närästyksestä...

Vierailija
7/7 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lansoprazolia on tässä vedetty viimeiset 20 vuotta ilman lääkärin suurempaa valvontaa.