FWB ja FB ero oikeasti?!?!
Näyttää, että vakavaa suhdetta on turha odottaa, niin jotain kai tässä on saatava, ennen kun kuolo korjaa!! Olen lukenut joitakin määritelmiä, mutta onko täällä oikeasti ihmisiä, jotka ovat tällaisen "suhteen" luoneet? Mitä benefitsit voisi niinkö olla? Voiko soittaa tai viestitellä, jos on yksinäinen olo tai haluaa jakaa jonkun kivan asian? Onko se vaan pano ja joskus sovitaan toinen kerta? Missä olette tavanneet? Eikö oma koti oo vähän liian intiimi paikka, eikö siinä sitä kauttakin jo ihan hirveästi lähesty toista? Mitä, jos toinen kuitenkin rakastuu? En haluaisi mitään stalkkeria elämääni, mutta eihän mitään saa, jos ei uskalla!
Kommentit (4)
Mulla oli 5 vuotta tämmönen suhde. Kyllähän se aika ajoin muistuttaa seurusteluakin. Keskeisimmät erot ettei yhteistä tulevaisuutta suunnitella eikä sukulaisille esitellä. Me ainakin soiteltiin paljon, nähtiin 1-2 kertaa viikossa, joskus käytiin lomilla yhdessä. Tehtiin muutakin ku oltiin sängyssä, esim katottiin leffoja, ulkoiltiin. Voisin alkaa uudelleen saman kaltaiseen suhteeseen kun löytyis joku hyvä.
Mä oon ainakin niin paska mies, ettei mua muunlaiseen suhteeseen kukaan järkevä huolisi edes. Toisaalta ei varustuksessa tai sänkytaidoissakaan ole paljoa kehumista. Mun jututkin on aika pimeitä.
Yksi tuttu on ottanut tällaisen FWB-miehen! Tapaavat varsin harvoin. Kerran kuussa tyylillä. Mies on rakastanut, siksi pitää pitää pitkiä taukoja!! Käyvät hotellilomilla!