yök, mies joutuu maksamaan 1000€ elareita.
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:45"]Miten lapset muuttuu entisiksi? En oikein ymmärrä, käsittääkseni miehesi on edelleen lasten isä ja lapset on edelleen hänen lapsiaan.
Melko kummallinen tapa ajatella, että lapset muuttuu entisiksi kun erotaan. Vaimo muuttuu toki entiseksi, mutta lapset on ihan samanarvoisia kuin sinun kanssasi tehdyt lapset.
[/quote]
Elämä kato on. Nykyisen puolison kanssa tehdyt nykyiset lapset ovat ainoat lapset, jotka merkitsevät jotain. Entiset ovat entisiä, korkeintaan lovi lompakossa jos sitäkään.
[/quote]
Onko mielestäsi asia sama kun on äidistä kyse? Eli jos mies vaihtuu niin rakkaus lapsiin katoaa? Ja jos on eri asia niin perustele.
[/quote]
On. Lue uutisia. Nykyään on oikein trendi, että kumpikin vanhempi työntää lasta pois uuden onnen tieltä sijoituksiin.
Rahaa on ihan hyvin jo kertynyt. Nyt se vaan laitetaan minun ja yhteisten lasten nimiin ja ex lapset jää ilman.
Yök itelles, inhottava olet. Ne lapset ei oo koskaan entisiä, susta kyllä voi tulla entinen.
Ihan ohiksena , minä aina ihmettelen miten joillekkin kelpaa mies/nainen joka EI huolehdi, välitä, rakasta lapsiaan? Itse en ottaisi niin tunneköyhää ja välinpitämätöntä ihmistä vaikka tuotais "kultalautasella miljoona euroa suussa". Ihmisessä täytyy olla jotain pahasti vialla jos ei välitä lapsistaan joten en halua olla sellaisen tyypin kanssa missään tekemisissä!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:45"]Miten lapset muuttuu entisiksi? En oikein ymmärrä, käsittääkseni miehesi on edelleen lasten isä ja lapset on edelleen hänen lapsiaan.
Melko kummallinen tapa ajatella, että lapset muuttuu entisiksi kun erotaan. Vaimo muuttuu toki entiseksi, mutta lapset on ihan samanarvoisia kuin sinun kanssasi tehdyt lapset.
[/quote]
Elämä kato on. Nykyisen puolison kanssa tehdyt nykyiset lapset ovat ainoat lapset, jotka merkitsevät jotain. Entiset ovat entisiä, korkeintaan lovi lompakossa jos sitäkään.
[/quote]
Onko mielestäsi asia sama kun on äidistä kyse? Eli jos mies vaihtuu niin rakkaus lapsiin katoaa? Ja jos on eri asia niin perustele.
[/quote]
On. Lue uutisia. Nykyään on oikein trendi, että kumpikin vanhempi työntää lasta pois uuden onnen tieltä sijoituksiin.
[/quote]
Roskasakilla ehkä, ei tavallisilla ihmisillä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:22"]Rahaa on ihan hyvin jo kertynyt. Nyt se vaan laitetaan minun ja yhteisten lasten nimiin ja ex lapset jää ilman.
[/quote]
Näin pitääkin. Entiset lapset ovat saaneet osansa jo.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:22"]
Rahaa on ihan hyvin jo kertynyt. Nyt se vaan laitetaan minun ja yhteisten lasten nimiin ja ex lapset jää ilman.
[/quote]
Ja jos teille ero tulee, niin jää ukkoskin köyhäilemään sun jalkoihin? Wau, empaattisuutesi lämmittää tänne asti!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:25"]
Ihan ohiksena , minä aina ihmettelen miten joillekkin kelpaa mies/nainen joka EI huolehdi, välitä, rakasta lapsiaan? Itse en ottaisi niin tunneköyhää ja välinpitämätöntä ihmistä vaikka tuotais "kultalautasella miljoona euroa suussa". Ihmisessä täytyy olla jotain pahasti vialla jos ei välitä lapsistaan joten en halua olla sellaisen tyypin kanssa missään tekemisissä!
[/quote] Sama juttu! Lisäisin tähän myös ne järjeltään köyhät jotka tosiaan suostuu laittamaan esim omaisuutensa uuden vaimon/miehen nimiin ja sitten vielä kirjoittavat avioehdonkin. Siis MITEN TYHMÄ ihminen voi olla??? Sitten kun tulee ero niin siinä meni omaisuus. Luulisi ettei aikuiset oikeasti ole noin typeriä mutta kyllä niitä vaan riittää.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:26"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:59"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:45"]Miten lapset muuttuu entisiksi? En oikein ymmärrä, käsittääkseni miehesi on edelleen lasten isä ja lapset on edelleen hänen lapsiaan.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Roskasakilla ehkä, ei tavallisilla ihmisillä.
[/quote]
Juurikin tavallisilla, töissä käyvillä ihmisillä. Ei lasta nosteta jalustalle kuin av:lla.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:25"]Ihan ohiksena , minä aina ihmettelen miten joillekkin kelpaa mies/nainen joka EI huolehdi, välitä, rakasta lapsiaan? Itse en ottaisi niin tunneköyhää ja välinpitämätöntä ihmistä vaikka tuotais "kultalautasella miljoona euroa suussa". Ihmisessä täytyy olla jotain pahasti vialla jos ei välitä lapsistaan joten en halua olla sellaisen tyypin kanssa missään tekemisissä!
[/quote]
Ehkä taustalla on lähivanhemman kiusanteko. Joskus se kamelin selkä katkeaa. Miettikää mammat sitä kun oma napa on vain mielessä.
Äidit jotka erovat ovat tyhmiä. Suurin osa äitipuolista on hyvin ilkeitä edellisen liiton lapsille. Tyhmät akat ei vaan sitä tajua.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:25"]Ihan ohiksena , minä aina ihmettelen miten joillekkin kelpaa mies/nainen joka EI huolehdi, välitä, rakasta lapsiaan? Itse en ottaisi niin tunneköyhää ja välinpitämätöntä ihmistä vaikka tuotais "kultalautasella miljoona euroa suussa". Ihmisessä täytyy olla jotain pahasti vialla jos ei välitä lapsistaan joten en halua olla sellaisen tyypin kanssa missään tekemisissä! [/quote] Ehkä taustalla on lähivanhemman kiusanteko. Joskus se kamelin selkä katkeaa. Miettikää mammat sitä kun oma napa on vain mielessä.
[/quote] Minua ei saisi kyllä yksikään lähivanhempi hylkäämään lapsiani eli pysyn kannassani. Päässä vikaa jos on lapsensa hylännyt!
Tiedäthän ap, että lapset ovat rintaperillisiä, joita ei edes testamentilla voi jättää perinnön ulkopuolelle?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:37"]
Äidit jotka erovat ovat tyhmiä. Suurin osa äitipuolista on hyvin ilkeitä edellisen liiton lapsille. Tyhmät akat ei vaan sitä tajua.
[/quote] No minä erosin ja oma lapseni oli erosta onnensa kukkuloilla (8v). Minun lapsilla ei mitään "puolikkaita" ole ikinä ollut koska isänsä luona ei käyneet eron jälkeen ja minä en uutta miestä ottanut. Että ei oo "puolikkaista" taevinnut kärsiä!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:47"]Paha saa palkkansa, aina!
[/quote]
Vaan kuka onkaan se paha, joka kaiken aloitti.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:34"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:25"]Ihan ohiksena , minä aina ihmettelen miten joillekkin kelpaa mies/nainen joka EI huolehdi, välitä, rakasta lapsiaan? Itse en ottaisi niin tunneköyhää ja välinpitämätöntä ihmistä vaikka tuotais "kultalautasella miljoona euroa suussa". Ihmisessä täytyy olla jotain pahasti vialla jos ei välitä lapsistaan joten en halua olla sellaisen tyypin kanssa missään tekemisissä! [/quote] Ehkä taustalla on lähivanhemman kiusanteko. Joskus se kamelin selkä katkeaa. Miettikää mammat sitä kun oma napa on vain mielessä.
[/quote] Minua ei saisi kyllä yksikään lähivanhempi hylkäämään lapsiani eli pysyn kannassani. Päässä vikaa jos on lapsensa hylännyt!
[/quote]
Vannomatta paras.
2