Jos vaimoni synnyttää tytön, jätän hänet.
Hienotunteisesti jollakin tekosyyllä, mutta varmasti jätän, jos esikoiseni ei ole poika.
Kommentit (10)
Se on kuule ihan sun omien siittiöiden "vika" jos sieltä ei poikaa tule. Naisella on vain x kromosomeja, miehellä on x ja y. Niin.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:44"]
Surkea provo ja tylsä kaiken lisäksi.
[/quote]
Joo, eikö yksi tällainen jo ollut?
Typerä provo.
Useimmat miehet olisivat onnellisia tyttärestä sillä tiesithän että parhaat rakastajat tekee vain tyttöjä;D
Entiselläni on oli sentään sen verran munaa, että rehellisesti jätti minun esikoisemme ollessa tyttö!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:19"]
Typerä provo.
Useimmat miehet olisivat onnellisia tyttärestä sillä tiesithän että parhaat rakastajat tekee vain tyttöjä;D
[/quote]
Sanoo kuka? Jeesus vai?
Entä, jos synnyttääkin homon! Apua!
Uskon tosin, että kukaan ei synny muslimiksi, eikä homoksi, tai vihervasuriksi, vaan kaikilla lapsilla on samat lähtökohdat, ympäristö muokkaa heidän asenne- ja ajatusmaailmaansa, ja parhaimmissa olosuhteissa lapsesta kasvaa inhimillinen, onnellinen ja kaikille hyvää tahtova, ja niin myös itse toimiva yksilö.
Jaa. No mutta sinun vikasihan se on jos olet tyttösiittiöitä vain tuottanut.