Haittaako se löystyminen oikeasti elämää?
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 10:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 09:52"]
Miksi petipuuhat tuntuu edelleen hyviltä vaikka sitä kuulemma löystyy piloille?
[/quote]
Toisten mielestä limsakin maistuu edelleen hyvätä, vaikka olisikin väljähtynyttä. Voi olla, että mies ei oikeasti nauti väljähtyneestä limsasta, mutta vaimon mieliksi kertoo nauttivansa, kun muutakaan ei ole tarjolla.
[/quote]
Kertoo nauttivansa? Mitä sä selität. Eiköhän sen miehestä huomaa nauttiiko vai ei. Oma mies pystyy panna just sen minuutin ja jo meinaa tulla, todella saa pidätellä (siitä syystä meidän yhdynnästä ei meinaa tulla yhtään mitään) ja aina hokee sängyssä kuinka mun pillu tuntuu hyvältä. Ja meillä lapsia 3. Eli en koe olevani, eikä mieheni koe minun olevan löysä. Toki se erilainen on näin kolmekymppisenä kolmen lapsen jälkeen kuin 17 vuotiaalla mutta niin sen kuuluukin olla.
Hui, siis minuutin muna. En ikinä ottais minuuttimunaa. Eihän siitä nainen saa mitään nautintoa munasta.
Itse pidän löysemmästä. Liikkuu kalu paremmin ja tuleeki jotenkin helpommin. Mutta taidan olla aika poikkeus.
Nuorimies25
En usko että kukaan niin paljon löystyy synnytyksessä, vaikka se hurjalta näyttääkin, kuitenkin nainen voi synnyttää vaikka 15 lasta, eikä varmaan alapää ole venynyt sen isommaksi kun kerran lapsia vaan tulee.
Taitaa olla ihan typerää legendaa koko löystyminen, minä en löystynyt, eikä ole edes ikää myöden löystynyt.
Yksi ystävätär on epäillyt löystyneensä kun teki kaksi lasta peräkkäin, mutta luulen että sekin luulo johtui siitä kun hänen mulkkero miehensä sanoi vitsillä jotain mukahauskaa, se sai aikaan sen että vaimo alkoi miettiä asiaa koko ajan, ja alkoi sitten uskoa siihen että joo, löysä on. Silti mies vonkasi montaa kertaa päivässä, ihan kuin ennenkin...
Mun mies huomautteli, että olenko treenannut alapäätä, kun ei ollut jossain vaiheessa mitään tuntumaa. Tajusin kyllä itsekin, että ei ihan samalta tunnu mutta en tiennyt eron olevan niin selkeä. Tein sitten säännöllisesti jumppaa ja ongelma poistui, kun sain lihakset taas kontrolliin. Juteltiin asiasta ja mies myönsi, että olisi ollut tosi ikävä juttu jos en olisi saanut alapäätä kuntoon. Ja mä siis synnytin sektiolla, eli tuo lihasten lörpsähtäminen oli tapahtunut jo raskausaikana.
Meillä myös 3 lasta ja seksi nykyään parempaa kuin koskaan! Mieheni on kyllä isomunainen.
Ennen toista lasta meidän rakastelu jouduttiin useasti viemään päätökseen suuseksillä tai runkkaamalla kun mies kiihkoissaan "tökkäs" johonkin kohtaan joka aiheutti niin kovan vihlaisun emättimessä, ettei naimista pystynyt jatkamaan. Vaiva jatkui vielä ensimmäisenkin synnytyksen jälkeen, ei tosin niin usein.
Minulla on endrometrioosi ja taaksepäin kallistunut kohtu. Jopa niin, että minulla on papa-kokeessa aina lääkärin kirjoittama kirjallinen ohje näytteen ottajalle.
Mutta vastaus otsakkeeseen on minun osaltani EI, VAAN PÄINVASTOIN.
Alapää on löysä alkuun synnytyksen jälkeen, mutta siitä ei ole mitään haittaa, kun yhdyntää ei voi verenvuodon vuoksi muutenkaan harrastaa. Kun jumppailee heti lihaksiaan, niin alapään voi saada jopa tiukemmaksi kuin ennen raskautta/synnytystä.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:06"]
Mun mies huomautteli, että olenko treenannut alapäätä, kun ei ollut jossain vaiheessa mitään tuntumaa. Tajusin kyllä itsekin, että ei ihan samalta tunnu mutta en tiennyt eron olevan niin selkeä. Tein sitten säännöllisesti jumppaa ja ongelma poistui, kun sain lihakset taas kontrolliin. Juteltiin asiasta ja mies myönsi, että olisi ollut tosi ikävä juttu jos en olisi saanut alapäätä kuntoon. Ja mä siis synnytin sektiolla, eli tuo lihasten lörpsähtäminen oli tapahtunut jo raskausaikana.
[/quote]
Minusta olisi ollut ikävää jos olisin tuollaisen helmen miehekseni löytänyt.
Ei ole haitannut, päinvastoin. Nyt sinne mahtuu hyvin jo kaljakorikin. Ja kun näyttää oikein ilkeältä, ei uskalla vartijakaan kaivella...
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:09"]
[/quote]
[/quote]
Olisiko ollut sitten parempi, että mies valehtelee mahdollisesti vuosien ajan, että hyvältä tuntuu vaikka ei oikeasti tunnukaan? Kyseessä kuitenkin oli suht helposti parannettavissa oleva asia, joka vaikuttaa kummankin nautintoon.
No kyllä se haittasi, ekat kaksi kuukautta synnytyksestä saattoi nauraessa tulla pienet lirut housuun ja seksi ei tuntunut yhtään niin hyvältä kun ennen, tiedän että miehelläkin kesti sen vuoksi tulla paljon kauemmin eikä hänkään niin nauttinut kuin ennen vaikka ei kertonut sitä mulle. Sitten sain treenattua taas hyvään kuntoon kadonneet lihakseni ja seksielämä jatkuu taas parempana kun aikoihin eikä lirahtele housuun. Eli on väliä.
Ai mutta, eihän av-mammat löysty eikä ne rupsahda muutenkaan, siis eeeieeiieiei ollenkaan ;) Tiede vaan on väärässä...
Löysyys haittaa, mutta ei alapää löysty automaattisesti synnytysten seurauksena.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 15:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:09"]
[/quote]
[/quote]
Olisiko ollut sitten parempi, että mies valehtelee mahdollisesti vuosien ajan, että hyvältä tuntuu vaikka ei oikeasti tunnukaan? Kyseessä kuitenkin oli suht helposti parannettavissa oleva asia, joka vaikuttaa kummankin nautintoon.
[/quote]
No ei valehtelu hyvästä ole, mutta entäpä jos nainen ei saisikaan jumpalla paikkoja kuntoon? Elämä olisi sen jälkeen ikävää! Miehen pakottamana leikkauspöydälle tai kenties ero?
Ihan sama kuin nainen kertoisi että on tosi ikävää jos miehellä on potenssiongelmia, niitähän sitä ikääntyessä tulee kaikille miehille.
Mitä mies sen jälkeen miettii? Tulee suorituspaineita, koska tietää ettei nainen hyväksy häntä enää sen jälkeen jos niin käy!
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 16:39"]Ai mutta, eihän av-mammat löysty eikä ne rupsahda muutenkaan, siis eeeieeiieiei ollenkaan ;) Tiede vaan on väärässä...
[/quote]
Voi sinua löysälorttosta, vituttaako kun kaikille ei käy niinkuin sinulle?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 10:55"]Itse pidän löysemmästä. Liikkuu kalu paremmin ja tuleeki jotenkin helpommin. Mutta taidan olla aika poikkeus.
Nuorimies25
[/quote]
Et ole mikään poikkeus. Se on nuorilta pimitetty salaisuus, että useimmiten synnyttäneen pillu tuntuu paremmalta. Paitsi tietty av:lla, täälä jokainen synnyttänyt nainen on piloilla. Ihan pelkkää legendaa.
Isä 32v
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 08:49"]Se löystyminen on monella enemmän kahden korvan välissä kuin alapäässä. Mikä siihen auttaisi?
[/quote]
Ei mua haitannu yhtään.Jotenkin paljon lupsakammin menny löystymisen jälkeen.Ennen kiristi ihan älyttömästi, stressasin onko ihan wt käyttää M.K laukkuja.Ei sitte tuntunutkaan missään, kun ekan kerran menin ulos.