Mitä tehdä? Naapuri lähti yövuoroon
Tunti sitten ja hänen imurinsa meni päälle! Hänellä on kissa joka luultavasti painoi imurin käyntiin. :( Hirveä meteli ja surina, naapuri tulee vasta aamuyöstä eikä kukaan samassa kerroksessa asuva voi nukkua. Voikohan paikalle soittaa huoltomiehen, joka kävisi yleisavaimen kanssa sammuttamassa imurin?
Naapurilla on myös koira, joten en tiedä suostuuko huoltomies menemään sisään...
Kommentit (31)
Kuka, KUKA, on niin vitun idiootti että jättää imurin johdon seinään yöksi?
Toivottavasti naapurisi saa häädön.
Soita naapurilles ja myös huoltomiehelle, onhan se elukoillekkin kurja kun imuri huutaa :/ Ootko nähny koiraa koskaan, et tohtisitko ite mennä mukaan, jos sesse tunnistais siut?
Missä paperitaloissa te asutte? En minä ainakaan ole koskaan edes kuullut naapurin imurointia.. Ja asun kaupungin halvoissa vuokra-asunnoissa.
Jos siilä onkin joku kumppani joka imuroi siellä? Ja mistä tiedät että se kuuluu justiin siitä asunnosta?
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:31"]Missä paperitaloissa te asutte? En minä ainakaan ole koskaan edes kuullut naapurin imurointia.. Ja asun kaupungin halvoissa vuokra-asunnoissa.
[/quote]
Kerron salaisuuden: taloissa on eroja. Mä kuulen jos yläkerran naapurin kännykkä soi tai hän kävelee ympäriinsä. Tai oksentelee, tai kuuntelee kummallista rukouskutsuilta kuulostavaa musiikkia.. Viereisistä asunnoista ei kuulu mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:32"]
Jos siilä onkin joku kumppani joka imuroi siellä? Ja mistä tiedät että se kuuluu justiin siitä asunnosta?
[/quote]
En usko. Ääni tulee tasaisesti eteisestä eikä kuulosta siltä että imuria liikuteltaisiin.
Soitto naapurille, ei kai viranomaisten täydy käydä sammuttamassa ihmisten imureita? Naapuri tulee kotiin itse sen sammuttamaan ja menee takaisin töihin.
O[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:29"]Soita poliisit
[/quote]
Ja poliisi tulee sammuttamaan imuriin?
Eihän niillä muuta tekemistä olenkaan.
Kannattaa muuten ilmoittaa ja pian. Imuri voi nimittäin ylikuumentua!
Iltalehdestä luemma huomenna imuripalosta paperitalossa
Älkääpäs hätääntykö! Vietin vain laatuaikaa pesukoneen kanssa. :) T: imuri
No tarviiko tuolle asialle mitänä tehdä? Miten joku voi olla noin herkkä että imurin ääni estää nukkumisen??
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 02:07"]
No tarviiko tuolle asialle mitänä tehdä? Miten joku voi olla noin herkkä että imurin ääni estää nukkumisen??
[/quote]
Yhtäkään imuria ei ole suunniteltu olemaan päällä tunteja putkeen. Siinä on oikeasti ylikuumenemisen vaara. Jos vieläpä letku on tukossa tai suulakkeen edessä jotain tiiviisti tai joku muu syy estää pysyvästi ilmavirtauksen imurissa, niin imuri ylikuumenee vaarallisiin lämpötiloihin takuulla vain minuutissa - parissa! Normaalisti sähkölaitteissa on nykyään ylikuumenemissuojat, mutta pahin voi silti käydä ja imuri voi syttyä palamaan.
Mä kävisin koputtamassa naapurin oveen. Jos ei kukaan avaa, niin koittaisin numerotiedustelusta saada osoitteen perusteella numeron. Jos on salainen tai en muuten saa numeroa, niin soittaisin 112, kertoisin tilanteen ja osoitteen, ja pyytäisin heitä soittamaan asukkalle.
Miten kävi?