Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohhoh! Huomasin, että kissallani on räpylät!!! :)

Vierailija
08.01.2015 |

tässä makoilen rennosti sohvalla kissa päälläni ja hieron sen käpäliä.
Yhtäkkiä huomasin, että sen kaikkien varpaiden välissä on räpylät!!!
Oli pakko pusutella erikoisen paljon kissamussukkaa ja sydämessä tuntuu niin lämpimältä <3
Mun räpyläkatti! :3

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis melkei mieli mennä tsiigailee oman kisun tassuja mut en ehkä viiti häiritä unia :)

Vierailija
22/81 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissalla on eväät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:3

Vierailija
24/81 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka kirjoitat aina iltaisin näitä kissa-aloituksia, saat minut hyvälle mielelle :)

Vierailija
25/81 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/81 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
27/81 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meillä muillakin siis räpyläkatit? :o Jee!

Silloin kun meille tuli eka kissa, hätäännyin kun tajusin että sillä on takajaloissa vaan neljä varvasta kummassakin..! :)

Tiesittekö muuten, että kissoilla ei ole solisluita? Sen ansiosta ne on niin notkeita ja nukkuu vaikka niskat nurin -asennossa :D

Vierailija
28/81 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju! Tykkään :)

Vierailija
29/81 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2015 klo 01:48"]

Onko meillä muillakin siis räpyläkatit? :o Jee! Silloin kun meille tuli eka kissa, hätäännyin kun tajusin että sillä on takajaloissa vaan neljä varvasta kummassakin..! :) Tiesittekö muuten, että kissoilla ei ole solisluita? Sen ansiosta ne on niin notkeita ja nukkuu vaikka niskat nurin -asennossa :D

[/quote]

Meidänkin kissalla on vain neljä varvasta takajaloissa :3 Se on söpöä ja kuuluu olla niin. Kaikilla kissoilla ei ole räpylöitä varpaiden välissä :) Onko teille tulossa katti? <3

Minä juuri heräsin kun kello soi, kissa, joka nukkui olohuoneessa, kuuli herätyskellon ja juoksi makuuhuoneeni ovelle. Kissa ei voi nukkua makuuhuoneessa sillä minulla on valitettavasti erittäin kärttyinen ja negatiivinen mies. Joka tapauksessa, kissa kuuli herätyskellon ja juoksi oveni eteen ja heittäytyi kyljelleen ja laittoi purrrpurr-automaattinsa päälle :) Sain silitellä pitkään ja sitten kissa hölkkäsi keittiöön. Laitoin kahvin tippumaan ja sen tippuessa siivosin kissan vessan ja pesin kissan ruokakupin ja laitoin sille uutta märkäruokaa.

Kissa säesti puuhiani kiljahtelemalla "MA-AU, MA-AU, purrrrrr". Sitten se alkoi syödä ja minä otin kahvini ja tulin tänne av:lle juomaan kahvia. Kissa tuli aamupalansa jälkeen makaamaan päälleni, ensin leipoi minun mahani pehmeäksi ja asettui sitten siihen nukkumaan :) Ihanan rento aamu :)

Vierailija
30/81 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissalla on ylimääräisiä varpaita <3 niin ja onhan ne anturat varmaan vähän "suolaiset" kun kissa kerran hikoilee niiden kautta...

Vierailija
31/81 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:27"]Muistakaa pestä kätenne, kun olette hieroneet kissamussujenne käpäliä. Nehän tassuttelevat alvariinsa oman ulosteensa päällä hiekkalaatikossa.
[/quote]eihän ne kakkoihin astu? peittääkin ne. ja meillä kissanvessa siivotaan monta kertaa päivässä. kissalla on puhtaannäköiset vaaleanpunaiset anturat ja räpylätkin löytyy ja anturoissa on hieman suolainen maku jos niitä nuolaisee :)
[/quote]
Siis nuolet kissan hikisiä jalkoja?!

Vierailija
32/81 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 23:37"]

Sinä joka kirjoitat aina iltaisin näitä kissa-aloituksia, saat minut hyvälle mielelle :)

[/quote]

Kissaketjut ovat söpöintä ja parhainta tällä palstalla. Kiitos täältäkin: hyvä aamumieli!

Vierailija
33/81 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 14:27"]

Muistakaa pestä kätenne, kun olette hieroneet kissamussujenne käpäliä. Nehän tassuttelevat alvariinsa oman ulosteensa päällä hiekkalaatikossa.

[/quote]

Niin, ja sitten voi saada toksoplasmoosin ja skitsofrenian.

[/quote]

Skitsofrenian saattaa saada helpommin av-palstalla hengailusta kuin kissasta...

Vierailija
34/81 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko käydä katsomassa meidän kissan tassut. Ja kas, räpyläthän ne siellä!
Kissan rotu on Korat, ja kyseinen rotu on lähtöisin Thaimaasta. Tiedä sitten onko räpyläisyys jokin rotujuttu. 
Yritin ottaa kuvaa tassuista mutta meinasin saada uniselta kissalta nenilleni...

Vierailija
35/81 |
09.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä rex-kissalla on melkein koko varpaan pituiset ihanat räpylät :)

Vierailija
36/81 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
37/81 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkähänlaiset räpylät mahtaa olla tällä kissalla

Vierailija
39/81 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:57"]

[/quote]

Minä juuri heräsin kun kello soi, kissa, joka nukkui olohuoneessa, kuuli herätyskellon ja juoksi makuuhuoneeni ovelle. Kissa ei voi nukkua makuuhuoneessa sillä minulla on valitettavasti erittäin kärttyinen ja negatiivinen mies. Joka tapauksessa, kissa kuuli herätyskellon ja juoksi oveni eteen ja heittäytyi kyljelleen ja laittoi purrrpurr-automaattinsa päälle :)

[/quote]

Heivaa se kärttyinen ja negatiivinen mies ja kuuntele kissasi hyrinää sängyssä! Mulla on sellainen mies, joka rakastaa kissoja, ja jos meidän kattimus ei ole valmiiksi aamulla sängyssä, mies koppaa sen kainaloonsa aamupissalla käydessään ja tuo sänkyyn hyrisemään.

Kissoja rakastava mies on rotunsa parhaimmistoa.

[/quote]

Mä oon aina ollut sitä mieltä, ettei kissoista tykkäävä mies voi olla huono :)

Vierailija
40/81 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 01:10"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 01:10"]

minkähänlaiset räpylät mahtaa olla tällä kissalla

[/quote]

[/quote]

Oho ompa iso kissa!!!! Varmasti valtavat räpylät :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän