Kuka sä niinku oot?
Jotenkin olettaisin, että tämä on äitien palsta pääasiassa mutta selkeästi tämän funktio on hieman laajempi. Ilmeisesti miehiäkin täällä piipahtaa jos kommentteihin on uskomista. Henk koht en voisi kuvitella omaa miestäni tänne eksyvän. Koukuttava palsta kyllä, eksyin tänne loppuvuonna ekoja kertoja. Täällä näkee monella lailla ihmisten kirjoa. Mielenkiintoista, mitkä monet asiat herättävät ihmisissä mielenkiintoa. Tahtoisinkin udella ensisijaisesti että minkä ikäinen olet. Ja sukupuoli... Jos tahdot kertoa vielä että oletko kotivanhempi, työelämässä, millä alalla... Olisi mielenkiintoista tietää kuinka laaja skaala sakkia täällä on.
Itse n39, päiväkodin johtaja
Kommentit (134)
[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 19:08"]N24, myyjä mutta toistaiseksi vanhempainvapailla kahden pienen kanssa. Eksyin tänne kun aloin odottaa toista lastamme.
[/quote]
Ja laitetaan vielä että naimisissa.
Kiva ketju. :) Olen nainen, 26-vuotias ja toimistotöissä. Joskus olen tylsyyttäni trollaillutkin täällä jotain.
Hoitsu 55v ollut palstalla pari kuukautta ja huomannut että sekopäitä suurin osa. Ei kannata jatkaa.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:01"]Olen kaunis ja nuori nainen, c-kupin tissit, muodokas peppu, hoikka vyötärö, virheetön iho, pitkät ja paksut luonnonvaaleat hiukset, kauriin silmät. Pituus 160cm ja paino 51kg. Olen väitellyt tohtoriksi ja työkseni teen tutkimusta. Isovanhempani tukevat tutkimustyötäni, jonka vuoksi pystyn myös harrastamaan paljon. Harrastan kiipeilyä ja uimahyppyä, juoksen maratoneja ja sup-lautailen kesällä Suomessa ja talvisin kaukomailla. Lisäksi soitan klarinettia ja pianoa ja laulelen itseni ja muiden iloksi. Teen myös vapaaehtoistyötä maahanmuuttajien ja mielenterveyskuntoutujien parissa. Olen onnellinen ja nautin elämän monipuolisuudesta!
[/quote]
Hyvä ;) <3
Onpa teitä/meitä moneksi:) kiitos kun jotain huikkasitte. -ap-
N37, terveydenhuoltoalalla. Kaksi lasta. Aloitin palstailut Kaksplussalla 2005 ja kun Kaksplus alkoi jumitella silloin joskus, vuotta en muista, niin siirryin tänne. Aina silloin tällöin täällä tulee lueskeltua juttuja. Joskus useasti päivässä, joskus menee viikkoja, ettei tule käytyä.
39 v nainen, kaksi lasta, tutkija
Palstaa lukiessa (yli vuosikymmenen ajan) minulla on ollut seuraavanlaisia elämäntilanteita:
-nuori sinkku
-parisuhteessa oleva vauvakuumeilija
-eronnut sinkku
-raskaanaoleva vaimo
-vauvan kotiäiti
-työssäkäyvä äiti
Huom. etikettiä kunnioittavana ihmisenä, ja kun nyt vaan en satu olemaan täysmulkku joka haluaa pilata VANHEMPIEN/vanhemmaksi haluavien oman palstan, aloin kirjoitella tänne vasta raskaanaollessani :)
23-vuotias nainen, yhdeksänkuisen lapsen äiti. Eksyin palstalle viime vuonna, kun googlettelin vauvaan liittyviä juttuja. Nykyään täällä tulee vietettyä aikaa joskus liikaakin!
48v. nainen, äiti neljälle lapselle, vaimo ja opettaja. Tämä palsta on aivan huippu juttu. Harmi vaan, että koukuttaa.
5 lapsen äiti. +35. Esikoislestadiolainen.
31-vuotias kotiäiti, 3 lasta. Opinnot gradua vaille valmiit, opettajaksi tähtään sitten joskus, kun lapset ovat isompia. Nuorin on 7 kk, imettäessä olen alkanut viime kuukausina yhä paremmin viihtymään täällä. Vastaan aina vakavissani ja ystävällisesti, ja vain jos koen, että minulla on ketjuun jotain annettavaa. Myönnettäköön, että se "annettava" saattaa olla aika pientä.
31v. nainen, sairaanhoitaja ja YTM, Helsinki
21-vuotias kotiäiti ja ravintolassa töissä ennen äitiyslomaa :)
21v, työtön, vässykkä, mies, lukiopohja. En hae jatko-opiskelemaan.
N24, myyjä mutta toistaiseksi vanhempainvapailla kahden pienen kanssa. Eksyin tänne kun aloin odottaa toista lastamme.