Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä unta näit viime yönä?

Vierailija
07.01.2015 |

Itse näin viime yönä unta ydinsodasta ja päätin hankkia itselleni bunkkerin ja sinne riittävästi ruokaa ja juomaa. En ikinä päässyt bunkkeriini kun siinä oli kaikenlaisia vaikeuksia. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sänkyyn yhen nuoruusaikojen poikkiksen kans.

Vierailija
2/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää viime yön unta. Jotain sekavaa ja ahdistavaa, kuten aina. Toissayönä näin unta, missä olin taas yläasteella. Yritin opiskella, mutta en millään pystynyt keskittymään. Ajatukset harhaili ties missä. (Ongelma, mistä kärsin nyt yliopistolla.) Sitten tuli koe, enkä edes tiennyt sellaisen olevan tulossa. En osannut mitään, niin lähdin kesken kaiken pois. Ahdisti ja v*tutti, niin lähdin juoksemaan. Juoksin pitkään, kunnes maa allani muuttui vedeksi, mutta kävelin veden päällä (vähän niin kuin olisi matalan akvaarion päällä). Siellä uiskelnteli kaloja matalassa vedessä, ja jäin niitä ihmettelemään. Sitten kai heräsin siihen, että kissa näykki jalkojani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin toimittajana aloittanut ja pelkäsimme terroristeja. Tapahtumapaikkana suomen ja norjan raja.

Vierailija
4/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeeköhän ihmiset unia samoista aiheista tai siis trendaakohan jotkut topicit?

Kirjoitetaan uniamme tähän ketjuun jotta tiedettäisiin, että näkeekö ihmiset samoja unia tai enneunia.

Vierailija
5/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:02"]

Näkeeköhän ihmiset unia samoista aiheista tai siis trendaakohan jotkut topicit?

Kirjoitetaan uniamme tähän ketjuun jotta tiedettäisiin, että näkeekö ihmiset samoja unia tai enneunia.

[/quote]

Kyllä mulla on usein samoja aiheita. Joitain on joskus enemmän, riippuen elämäntilanteesta. Usein on myös samoja miljöitä, vaikkei sellaisia paikkoja ole oikeasti olemassa.

Vierailija
6/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joutunut jonkin katastrofin takia suljetuksi ostoskeskuksen sisälle, siis niin että ulos ei ollut turvallista mennä. Siellä oli myös muutamia muita ihmisiä, mutta ei mitään paniikkitunnelmaa, vaan olimme ihan sovussa, tilaa ja ruokaa riitti, oli hiljaista ja hämärää. Kiertelimme kouluaikaisen kaverini (jota oikeasti en ole nähnyt yli 20 vuoteen) kanssa tutkimassa tiloja ja päätimme asettua huonekaluliikkeeseen, koska siellä voisi nukkua.

Vierailija
7/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä nostin tarjottimelle viinilasin, kuohuviinilasin ja yhden teekupin, kaikki olivat piripintaan täysinäisiä. Kun yritin nostaa tarjottimen pöydältä, se muuttui veteläksi kuin paperi ja juomat läikkyivät yli. Heräsin ennen kuin sain juomat siirrettyä läheiseen pöytään.

Vierailija
8/10 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/10 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä ihan kamalia unia. Johtui ehkä siitä, että luin netistä illalla terroristeista. Yhdessä unessa mustat nousivat kapinaan valkoisia vastaan ja olivat todella väkivaltaisia. Yritin päästä pakoon, mutta tajusin, että se on mahdotonta, koska heitä oli joka puolella. Monilla oli joku pesäpallomaila tms. kädessä.

10/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime yönä unta, jossa myös oltiin maailmanlopun tunnelmissa. Näen melko säännöllisesti, vaikkakin aika harvoin (suunnilleen kerran vuodessa) painajaisia suurkatastrofeista, kuten luonnonkatastrofeista ja ydinsodista.

Viimeöisessä unessa maailmaan oli laskeutunut iso alus ulkoavaruudesta. Aluksesta ei ollut tullut ulos ketään, vaan se vain oli ollut unen alkaessa jo useita viikkoja paikallaan. Maailmassa joka puolella oli alkanut syntyä paniikkia ja hysteriaa. Pidettiin yleisesti varmana, että maailmanloppu on käsillä ja että suurta kärsimystä on tulossa, mutta kukaan ei tiennyt mitä.

Poliitikot perustivat eutanasiaklinikoita ihmisille, jotka halusivat kuolla rauhallisesti ennen kuin alkaa tapahtua jotain hirveää. Yhdessä vaiheessa unen loppupuolella istuin eutanasiaklinikan odotussalissa, joka oli täynnä ihmisiä, itkeviä ja pelokkaita. Minun vuoroni tuli, mutta kun olin huoneessa, jossa pistoksia annettiin, tajusin etten voi ottaa sitä, koska itsemurha on vastoin Jumalan tahtoa. 

Tajusin että minun on jäätävä kokemaan ne kauheat tuntemattomat tapahtumat, joista kaikki puhuivat. 

Lopussa törmäsin kahteen tuntemaani ihmiseen, jotka myös olivat kieltäytyneet eutanasiasta. Heillä oli selviytymissuunnitelma ja he olivat toiveikkaita tulevaisuuden suhteen. Lyöttäydyin yhteen heidän kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi