Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Prismassa unohtuu alennus usein, muita?

Vierailija
07.01.2015 |

Siis olenko mä ainut jolla sanoisinpa joka viidennessä kuitissa on jokin virhe, esim: sama tavara lyöty kahdesti kuittiin, alennus unohtunut tai niinkuin viimeksi ostin lohta jossa oli päiväys parin päivän päässä ja koko lastin kilohinta pudotettu mutta kuitissa oli kalliimpi kilohinta. Huomasin sen vasta autossa joten ei menty valittamaan.
Mies ei ikinä jaksa käydä sanomassa noista mutta mä kyllä ihan periaatteen takia.. Ja tätä tapahtuu vain prismassa.. Ennen käytiin cittarissa monta vuotta eikä koskaan ollu virheitä, samoin lidilissä missä käyn ajoittain niin ei ole vastaavaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. En tarkista kuittia koskaan. Varmaan pitäisi.

Vierailija
2/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ei ole koskaan käynyt Prismassa tai s-marketissa, aina käyn kuitin läpi. K-supermarketissa taa 99% kerroista alennusta ei ole annettu. Siellä osaan jo kytätä siinä kun kassa piippaa tuotteen. Aina sama selitys, että ei nyt ole kassoihin sitä jostain syystä ohjelmoitu tms. Ja tuo kyseinen tarjous saattanut olla jo monta päivää voimassa, eli suuri osa ostaa sen sitten normi hinnalla kun eivät edes tarkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siellä oli vähän aikaa sitten (vai onkohan vieläkin) se keräysjuttu että leimoilla saa lakanat olikohan puoleen hintaan.. Ladoin ostokset hihnalle, annoin myyjälle täyden keräyskupongin, eikö vaan tämä lätkäossyt ne täyteen hintaan, mihin mahtoi jäädä se -50%.. ja minä tyhmä tarkastin kuitin vasta kotona. Ei siinä, vahinkoja sattuu mutta kun tuntuu että vastaavaa tapahtuu joka toinen kerta..

Vierailija
4/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 20:42"]En osaa sanoa. En tarkista kuittia koskaan. Varmaan pitäisi.
[/quote]
Kiitos tästä täysin turhasta viestistä.

En itse ole huomannut sen enempää virheitä s- kuin k-kauppojenkaan hinnoissa. K-kaupoissa tosin on enemmän tarjouksia, eli siellä vois kuvitella olevan enmmän myös virheitä. Mielestäni näin ei kuitenkaan ole...

Vierailija
5/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee paikkakuntakohtaisia ongelmia. Mulla ei Prisman/S-marketin kanssa ole ikinä ollut ongelmia alennuksissa, mutta sen sijaan Cittarissa useaankin otteeseen.

S-marketissa ei aleongelmia ole senkään puolesta enää että itsepalvelukassojen myötä tulee tsekattua hinnatkin siinä kassalla tarkemmim. Alelaput on viivakoodillisia, joten itseä saa syyttää jos ottaa hinnan väärästä kohdasta.

Voi kun noi itsepalvelukassat yleistyisivät.

Vierailija
6/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sama lohitarjous oli myöskin paripäivää sitten voimassa, ihmettelen ettei muka vieläkään saanu kassoihin rekisteröityä.
Ap

Vierailija
7/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät ei koskaan "huomaa" -30% alennusta :D

Vierailija
8/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarkistan alennukset saman tien. Meidän Citymarketissa edellisen yrittäjän aikaan monesti tarjoukset eivät olleet koneella vielä aamuisin. Kun opiskelin, kävin paljon aamulla kaupassa, kun koulupäivät olivat mitä sattuu. Tuli olo, että huijaa mummoja, koska eniten siellä heitä aamuisin on. Nykyään kuulemma tilanne on kunnossa, kun kauppias vaihtui. 

Vierailija
9/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn smarketissa ja kkaupoissa, prismaa ei ole lähellä. Smarketissa usein jää alennukset saamatta valitettavasti.