Pirtti-keittiökalusto, miten niin epämukava voi olla niin suosittu?
Ei voi nojata ja yksi kun tahtoo siirtää penkkiä, kaikkien on noustava.
Kommentit (27)
Huonoselkäisenä ikävä istua. Vuokramökissä oli tällainen iso pirttikaluso. Haettii sitten kesäkalustetuolit sisälle. Niissä oli sekä hyvät pehmusteet että selkänoja, jotta tällainen selkävaivainenkin pärjäsi.
Miten niin ruma? Mun setti on isoäidiltä peritty, maalattu siniharmaa pohja ja kukkakuvioin koristeltu. Nätti kuin mikä, kuin nukkekodin kalusto. Ei nyt ehkä moderniin kaupunkiasuntoon niin sovi mutta mökillä aivan ihana. On puusepän tekemään laatutyötä, todennäköisesti 1930-luvulta
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ruma? Mun setti on isoäidiltä peritty, maalattu siniharmaa pohja ja kukkakuvioin koristeltu. Nätti kuin mikä, kuin nukkekodin kalusto. Ei nyt ehkä moderniin kaupunkiasuntoon niin sovi mutta mökillä aivan ihana. On puusepän tekemään laatutyötä, todennäköisesti 1930-luvulta
Ikävä siinä kuitenkin on istua. Sitä ei maalin väri tai kukkakuviot muuta.
- voi polttaa sauna puina
- voi murtaa varpaan ja saada sairaslomaa
Minä itun toisella puolella ja ukkeli toisella puolella. Kenenkään ei tarvi nousta ja jaksetaan ainakin vielä omin lihaksin pitää selkämme suorassa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pirttikalusto ja tykkään. Toki siirtäessä tarvitsee kaksi oikeasti vahvaa kantamaan, silti pää punasena. Puusepän tekemä. On ollut vierassänkynä, kestää kaikki mihin keksii käyttää.
On meillä Ikean massivipuu ruokailupöytäkin mutta sitä voi käyttää vaan pöytänä. Edes leipominen ei luonnistu kun kaulimisessa menee hermot kun pöytä liiraa edes takasin.
Ollut vierassänkynä? Laitoitteko siis patjan pöydän päälle vai mitä?
Voi olla kätevä, mutta istuutuminen on suorastaan pirullista ja erittäin ruma.