Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta tuntuu, että koko suuri saavutukseni romahti juuri nimittäin olen opettanut lapseni välimeren ruokavaliolle ja lapsen kaverilla oli tarjottu makkaraa lapselleni!!!!

Vierailija
30.10.2021 |

Jos joku ei tiedä mitä tämä tarkoittaa niin pyrimme hakemaan proteinin merenelävistä, pähkinöistä, kananmunasta yms. Vältämme lihaa, maitoa ja vehnää.
Suosimme moniviljaa, kasviksi, juureksi ja vihanneksia!
Sekä hedelmiä.
Lapsi oli eilen kaverillaan ja kaikki kuulosti muuten hyvältä. Olivat touhuilleet kaikkea, mutta sitten lapseni möläytti vahingossa, että olivat grillanneet makkara.
Menin aivan järkytyksiin ja kysyin, että mitä..
Lapsi kielsikin asian ja sanoi, että ei mitään.
Nyt hän väittää, ettei ole syönnyt makkaraa.

Olen varma, että on!!
Jotenkin minusta kaikki tuntuu nyt niin turhalle. Työni on mennyt hukkaan. Istuin koko viime yön sohvalla nukumatta silmäystäkään, kun olin niin ahdistunut.
En jaksaisi nousta tästä vieläkään. Enkä jaksaisi enää yhtään mitään. Kaikki on menetetty!!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menin kyllä itsekin suunnattomiin järkytyksiin, tuossahan on nyt tahallisesti tuhottu kokonainen elämäntyö. Kriisiterppaa välittömästi saatava ja kustannukset ehdottomasti elämäntyön tuhoajien kontolle!

Vierailija
22/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää nää lapset joiden vanhemmat pakottavat tiettyyn ruokavalioon. Antakaa niiden lasten nyt herran jestas syödä normaalia ruokaa älkääkä pakottako mukaan omiin hullutuksiinne!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni! Se lapsi on menetetty ikuisiksi ajoiksi.

Kumma, ettei makkaraa ole keksitty sodankäynnin välineeksi. Makkara massuun, niin peli on menetetty.

Vierailija
24/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän välimerellä syödä makkaroita. Välimeri on makkararikas maa.

Vierailija
25/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että lapsesi kaverilla oli vain isä kotosalla.

Tarkasta ettei omaa lastasi ole rai skattu. Niitä ei saisi koskaan päästää miehen lähelle.

Vierailija
26/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkaa palanen hk:n sinistä, niin piristyt vähän ja unikin tulee ensi yönä paremmin.

Vierailija
27/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae itsellesi apua ap. Ei ole normaalia että yhden grillimakkaran takia romahtaa henkisesti täysin.

Asetapa asiat nyt oikeisiin mittasuhteisiin. Sinä olet pakottanut lapsellesi ruokavalion, joka on omien mieltymystesi mukainen. Nyt kerrankin lapsi sai maistaa kaverillaan harvinaista herkkua, jota ei tietää ettei kotona varmasti ikinä tule saamaan. Lapsi tarvitsee terveellisen ja monipuolisen ruokavalion, ei mitään aikuisten hupsutuksia kauheine ruokarajoitteineen. Tuollainen tarkka ja orjallinen ruokavalio saattaa ahdistaa lasta ja rajoittaa hänen elämäänsä.

Mitä lapsi oikein syö koulussa?

Vierailija
28/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea ymmärtää mitä liikkuu ihmisen päässä joka jaksaa väntää näin pitkän ja ilmiselvän ja huonon provon.

Vierailija
29/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen hysterisointi ja ruokavalion kyttääminen vahingoittaa lapsen kehitystä.

Anna lapsesi olla. Syö itse vaikka männynkäpyjä mutta älä kiusaa lastasi pakottamalla häntä omiin oikkuihisi.

Vierailija
30/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on pääkopassa ei makkarassa

Vierailija
31/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö lapsesi saa edes maistaa makkaraa? Mun lapset urheilee kilpatasolla ja ollaan saatu 80/20 sääntö ruokaohjeeksi. Eli kun 80% ravinnosta on "oikeaa", niin 20% voi olla mitå vaan muuta ruoaksi kelpaavaa. Liika tiukkuus ei johda kuin ruokaneurooseihin.

Aloittaja ainakin vaikuttaa hyvin neuroottiselta. Jos tämä tarina olisi totta. 

Vierailija
32/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että jollakin on noin paljon aikaa säveltää provoja av:lle.

Vierailija
33/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä provo. Ap teki aloituksen mutta hävisi sitten kuin kaasu saharaan.

Vierailija
34/34 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oletetaan AP:n olevan tosissaan, niin eihän tuossa mitään ole tapahtunut. Jos olet opettanut lapsesi syömään terveellisesti niin olet toiminut ihan oikein. Ethän voi häntä vahtia jatkuvasti, iän myötä hän alkaa kuitenkin käymään kavereidensa kanssa mäkkärissä ja pizzerioissa.

Kyllä minutkin opetettiin kotona syömään terveellisesti, mutta en silti syö. Ja oon fäti.

Näin. Et voi vahtia lastasi loputtomiin, voit vain antaa parhaat neuvot ja opit kotoota ja lapsi sitten joko noudattaa niitä tai ei noudata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän