Osaatko mielestäsi lukea ihmisiä?
Mitä kaikkea näet ihmisestä ensimmäisen minuutin aikana?
Kommentit (10)
Pettikö vainuni oikeasti näin pahasti? Yleensä aina arvaan, tuleeko ketjuun vastauksia. No, ei sitten.
Itse näen ihmisestä esim. onko hänellä huono päivä tai onko hän laajemmin tyytymätön elämäänsä. Näen myös esim, miten hän suhtautuu minuun, syökö kädestäni vai onko varautunut. Ja niin edelleen.
Kyllä jos se tatuoitu teksti on suomeksi
Onhan sitä elämänkokemusta ja ihmistuntemusta jo tähän ikään kertynyt ja minulla on myös teatterialan koulutus. Kannattaa kuitenkin aina tiedostaa, että oma mieliala ja ennakkoluulot/asenteet vaikuttavat. Samalla kun "lukee" ihmistä on oltava tietoinen myös itsestään. Ei ihan niin helppoa, kuin luulisi. Hyvin usein ihmiset erehtyvät, minä myös.
Aina jaksaa naurattaa miten mielestään suuret ihmistuntijat lueskelevat minuna ihan päin persittä :D
Mitä paremmin henkilö kuvittelee lukevansa, sitä enemmän ja nopeammin hän metsään menee.
Joillakin lukee otsassa selvästi asshole
Vierailija kirjoitti:
Olen suuri epäselvännäkijä...
Näet aina humalaisia, kun menet kaupungille?
Vierailija kirjoitti:
Aina jaksaa naurattaa miten mielestään suuret ihmistuntijat lueskelevat minuna ihan päin persittä :D
Mitä paremmin henkilö kuvittelee lukevansa, sitä enemmän ja nopeammin hän metsään menee.
Ehkä yleensä sinunnäköisesi ihmiset ovat tietynlaisia, mutta sinä olet poikkeus?
Luulin, että ihmiset tulisivat kilvan kertomaan, miten hyviä ovat lukemaan ihmisiä!