Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausmahan esittely ällöttää

Vierailija
07.01.2015 |

Onko muilla näin vai olenko ainoa? Esimerkiksi otetaan erikseen kuvia missä keikistellään mahan kanssa ja halutaan kehuja. Pahoitteluni, en jaksa innostua.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että vain naiset, joilla jostain syystä on ongelmallinen suhde listääntymiseen, jaksavat ällötellä jonkun mahakuvia. Alitajuinen pelko lapsettomuudesta, ongelmallinen äitisuhde tjsp. En usko, että naista ällöttää ja hiertää raskauskuvat vaikka hän ei itse haluaisi lapsia - jos hän on myös pinnan alla sinut asian kanssa joka tasolla! Mikä niissä silloin ärsyttäisi ja ällöttäisi?

Ihminen projisoi aika paljon tiedostamattaan. 

Vierailija
22/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:16"]Kerrohan nyt ap minkälaisia kuvia laitat faceen?
[/quote]

Enpä paljoa minkäänlaisia, mennyt maku koko faceen. Se kahlitsee ihmistä likaa ja vieraannuttaa todellisuudesta. Asioita muun muassa hoidetaan vain faceb kautta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me otettiin raskauskuvat ja oikein kuvaajalla. Laitoin niitä myös facebookkiin. Minua ei haittaa yhtään tai oikeastaan en jaksa kiinnostua sinunkaltaisten ihmisten kiinnostomuudesta kuviini. En laita niitä sinne kiusalla vaan pidän facebookkia eräänlaisena "päiväkirjana". Ajatelkoot muut mitä lystää :)

Vierailija
24/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:52"]Eli raskausaikana ei saa ottaa yhtään kokovartalo kuvaa, muuten se on mahan esittelyä?
[/quote]
Ilmeisesti. Voi huokaus... Ihan sama mitä olet tai miten olet, aina joku ärsyyntyy. Pakko olla ärsyttävä sitten, ei se vatsan sisään vetäminenkään oikein onnistu raskausaikana.
[/quote]

Jaa-a. Eipä täällä vielä ole tainnut olla yhtään avausta siitä, että on todella ärsyttävää, kun raskaana oleva läheinen ei laita kuviaan faceen...? Kysymyshän ei ole raskausvatsasta, vaan sen valokuvien esittelystä. Marttyyrius ei pue ketään, sorry.

Vierailija
25/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:18"]Luulen että vain naiset, joilla jostain syystä on ongelmallinen suhde listääntymiseen, jaksavat ällötellä jonkun mahakuvia. Alitajuinen pelko lapsettomuudesta, ongelmallinen äitisuhde tjsp. En usko, että naista ällöttää ja hiertää raskauskuvat vaikka hän ei itse haluaisi lapsia - jos hän on myös pinnan alla sinut asian kanssa joka tasolla! Mikä niissä silloin ärsyttäisi ja ällöttäisi?

[/quote]

Että sellaista :-D Mun mielestä ne raskausvalokuvat facessa ovat lähinnä jotain huomiohuorausta ja ärsyttävää, ällötystä en ole koskaan tuntenut. Mikähän mun psykologinen ongelma mahtaa olla? T. Se, joka ei kuvannut kumpaakaan raskautta, olikohan nro.7 tai jotain...

Vierailija
26/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen uimahallissa ventovieraan naisen viimeisillään. En meinannut katsetta saada irti, kaunis maha ja pyöreät rinnat tummilla kauniilla nänneillä. Ihan heteronainen olen, enkä kokenut mitään seksuaalista, vaan todella pidin naista kauniina, tauluna toimisi upeasti. Että jos tunnistit itsesi, ja olit eilen Kuohussa, niin usko pois, olet kaunis!

Vierailija
27/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:18"]Luulen että vain naiset, joilla jostain syystä on ongelmallinen suhde listääntymiseen, jaksavat ällötellä jonkun mahakuvia. Alitajuinen pelko lapsettomuudesta, ongelmallinen äitisuhde tjsp. En usko, että naista ällöttää ja hiertää raskauskuvat vaikka hän ei itse haluaisi lapsia - jos hän on myös pinnan alla sinut asian kanssa joka tasolla! Mikä niissä silloin ärsyttäisi ja ällöttäisi?

[/quote]

Mahtaisiko psykologi selittää myös, millaista huomiota vaille nämä mahansa esitteljät ovat lapsena jääneet? :-DDD

Vierailija
28/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako sixpackkiaan sitten esitellä, vai löytyykö niitäkin joita se ällöttää? Saako naamansa kuvata, sekin varmaan on huomiohuorausta, saati sitten kuvat lapsistaan jne. Mitäpä sitä suotta ottamaan kuvia mistään, aina joku mielensä taas niin pahoittaa. Ihme sakkia.

Vierailija
29/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minulta oikein pyydettiin masukuvia faceen kun asun tällä hetkellä kaukana kaikista kavereistani ja heitä silti kiinnosti raskauteni. On ainakin minusta elämän suurimpia asioita olla raskaana ja saada lapsi, joten siitä jos jostain teki mieli kertoakin ja mukavaa nähdä ja lukea muidenkin elämästä päivityksiä. En ainakaan itse koe omien hyvien kavereideni päivityksiä millään tavalla huomiohuoraukseksi, ja muita kuin sukulaisia ja hyviä kavereita ei facessani olekaan.

Vierailija
30/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin se maha on varmaan maailman rakkain asia. Jollekin se voi olla vaika oma koira

Vierailija
31/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:33"]

Että sellaista :-D Mun mielestä ne raskausvalokuvat facessa ovat lähinnä jotain huomiohuorausta ja ärsyttävää, ällötystä en ole koskaan tuntenut. Mikähän mun psykologinen ongelma mahtaa olla? T. Se, joka ei kuvannut kumpaakaan raskautta, olikohan nro.7 tai jotain...

[/quote]

Eli sinua ärsyttää, että joku haluaa/saa huomiota?

Ärsyttävätkö myös tissi- ja persekuvat sinua? 

Vierailija
32/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuorausta? Kas kun jotkut ihmiset ovat ihan positiivisessa mielessä kavereidensa vatsan kasvusta tai muista kuvista, eikä se ole huomiohuorausta ollenkaan. samalla tavalla niistä voi puhua naamakkain jos sattuu näkemään tai kiva on nähdä kuva Facessa. Kauheen negatiivista joillain kaikki.

Vierailija
34/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan se maha ei ole paljaana napa törröttäen :P

Miksei kukaan laita samaan tapaan raskaus- ja imetystissikuvia, käy valokuvaajalla kuvauttamassa ryntäät kun maito on juuri noussu?

Vierailija
35/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:33"]

[/quote]

Eli sinua ärsyttää, että joku haluaa/saa huomiota?

Ärsyttävätkö myös tissi- ja persekuvat sinua? 
[/quote]

Et siis ymmärrä sanaa huomihuoraus?

Sellaisia kavereita, jotka postaisivat tissi- tai persekuviaan, ei mulla ole ensimmäistäkään.

Vierailija
36/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:47"]

Kunhan se maha ei ole paljaana napa törröttäen :P

Miksei kukaan laita samaan tapaan raskaus- ja imetystissikuvia, käy valokuvaajalla kuvauttamassa ryntäät kun maito on juuri noussu?

[/quote]

Miksi voi olla bikinisillään rantalomakuvissa mutta ison vatsan kanssa ei? Toisaalta taas postaatko sä normaalisti Faceen itsestäsi kuvia yläosattomissa? Kai sä silloin voit laittaa sinne imetyskuviakin, jos tissit paljaana muutenkin pyörit julkisesti

Vierailija
37/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin juuri tänään maha kuvan ja pistin faceen, revi pelihoususi :3

Vierailija
38/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se raskausmaha ihme. Uusi tuntematon ihminen kasvaa siellä. Esitelkää ylpeästi vatsojanne.

Vierailija
39/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mun mies myös laittoi kuvan peniksestään, ennen hedelmöittävää coitusta ja heti sen jälkeen. Tämähän on ihan luonnollista, lisäänytminen ja siihen liittyvät kehon muutokset. Miksi emme jakaisi kuvia niistä ystävillemme?

Vierailija
40/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:51"]Minua se kiihottaa.  t. raskausfetissimies   [/quote] Olet sairas. Siinä venyneessä ihossa ja isossa mahassa ei ole mitään seksikästä. T. Mies

[/quote]

Makunsa kullakin. Joku tykkää, joku ei. Mietin, että eikö FB:ssä pysty rajaamaan kuvien näkyvyyttä sellaisille, joiden tietää olevan kiinnostunut raskauden etenemisestä, öh... visuaalisella tasolla?

-L. Vanilja-