Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausmahan esittely ällöttää

Vierailija
07.01.2015 |

Onko muilla näin vai olenko ainoa? Esimerkiksi otetaan erikseen kuvia missä keikistellään mahan kanssa ja halutaan kehuja. Pahoitteluni, en jaksa innostua.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:33"]

Että sellaista :-D Mun mielestä ne raskausvalokuvat facessa ovat lähinnä jotain huomiohuorausta ja ärsyttävää, ällötystä en ole koskaan tuntenut. Mikähän mun psykologinen ongelma mahtaa olla? T. Se, joka ei kuvannut kumpaakaan raskautta, olikohan nro.7 tai jotain...

[/quote]

Eli sinua ärsyttää, että joku haluaa/saa huomiota?

Ärsyttävätkö myös tissi- ja persekuvat sinua? 
[/quote]

Et siis ymmärrä sanaa huomihuoraus?

Sellaisia kavereita, jotka postaisivat tissi- tai persekuviaan, ei mulla ole ensimmäistäkään.
[/quote]

Miksi huomion hakemin tai saaminen olisi jotenkin pahasta? Tule ulos tuosta suomijunttimaisesta asenteessa ja anna ihmisille huomiota ilman että sitä täytyy "huorata". On jotenkin niin suomalaisen itsekästä elää näkemyksellä: kukaan ei huomiota saa eikä huomiota pyydetä. Jos sitä annettas pyytämättä olisimme paljon onnellisempi kansa.
[/quote]

En ole tuo jolle kommentoit, mutta miksi ihmeessä nyt taas sinun mielipiteesi olisi se ainoa oikea? Oikeinko pakottamalla aiot saada jokaisen tykkäämään raskauskuvista?!
[/quote]

Ja missäköhän kohtaa oikein pakotin ihmisiä tykkäämään vauvakuvista? En puhunut vauvakuvista sanaakaan omassa viestissäni vaan tuosta iljettävästä huomiohuoraus syyttelystä, miten alentavaa se on ja pelkkää perseilyä sanan viljelijältä. Jokainen joka syyttää toista huomiohuoraamisesta haisee metrien päähän omahyväiseltä. Ja kuitenkin, sinäkin nuhteettomuudessasi jonkun mielestä joskus huomiohuoraat kun laitat joukkotekstarin ja kerrot valmistuneesi ja pyydät kakkukahville. Onneksi niin, se on ihan oikein sulle ;)

Vierailija
2/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua se kiihottaa. 

t. raskausfetissimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:51"]Minua se kiihottaa. 

t. raskausfetissimies

[/quote]

Luen aina, että raiskausfetissimies.

Vierailija
4/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli raskausaikana ei saa ottaa yhtään kokovartalo kuvaa, muuten se on mahan esittelyä?

Vierailija
5/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:52"]Eli raskausaikana ei saa ottaa yhtään kokovartalo kuvaa, muuten se on mahan esittelyä?
[/quote]

Ottakaa rauhassa, mutta miksi yleensäkään vartaloaan pitää esitellä muille?

Vierailija
6/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, varsinkin noi fb:ssä esitellyt kuvat... mitä järkeä? Ei mulla ole ollut mitään hinkua kuvailla mahaani, saati laittaa sellaisia esille mihinkään, kummassakaan raskaudessa.

Vierailija
7/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, juuri ajattelin tänään samaa! Salilla joku mamma käveli ympäri pukkaria täysin alasti sen ällöttävän mahansa kanssa ja yksi lisäilee someen kuvia arpisesta vatsastaan.. Hyi helvetti. Miksi!

Vierailija
8/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:52"]Eli raskausaikana ei saa ottaa yhtään kokovartalo kuvaa, muuten se on mahan esittelyä?
[/quote]
Ilmeisesti. Voi huokaus... Ihan sama mitä olet tai miten olet, aina joku ärsyyntyy. Pakko olla ärsyttävä sitten, ei se vatsan sisään vetäminenkään oikein onnistu raskausaikana.

Vierailija
9/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:51"]Minua se kiihottaa. 

t. raskausfetissimies

[/quote] Olet sairas. Siinä venyneessä ihossa ja isossa mahassa ei ole mitään seksikästä. T. Mies

Vierailija
10/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri näistä kuvista vaahdotaan, vaikka melkein kaikilla naisilla ja tytöillä on fb:t sun muut täynnä kuvia erilaisista ruumiinosistaan mitä erikoisimmissa asennoissa? 

Vierailija
11/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:51"]Minua se kiihottaa.  t. raskausfetissimies   [/quote] Luen aina, että raiskausfetissimies.

[/quote]

Huono vitsi. Raiskaukset eivät ole mikään hauska asia. m25

Vierailija
12/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläpeukutin ja meinasin sanoa, että joo, niin ällöttää minuakin... mutta sitten rupesi mietityttämään. Oikeastaan minua ällöttää vain silloin, kun kyseessä on joku puolituttu tai ihminen josta en sen kummemmin edes pidä. Pakko sanoa, että kun parhaat ystäväni olivat raskaana, olin ihan aidosti kiinnostunut siitä, miten se maha oli kasvanut. Ei ällöttänyt yhtään.

Toki noilla ystävillä se ei muutenkaan ollut mitään keikistelyä, vaan lähinnä sellaisella asenteella otettuja kuvia, että jumankekka, milloin minusta tuli näin valtava :D

Bloggaajien raskausvatsa-poseeraukset sitten taas lähinnä huvittavat, ne ovat niin laskelmoituja.

Vierailija
13/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on ruma raskaana. Jos mies siitä mahasta tyykkää niin kiva. Mutta kukaan muu ei.

Vierailija
14/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää Facea muun muassa kertoakseen ystävilleen ja tuttavilleen elämästään, niin on aika luonnollistaketoa raskaudestaan myös kuvin. Ei häiritse minua, vaikka en itse juurikaan postaa kuviani.

Vierailija
15/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:52"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:51"]Minua se kiihottaa.  t. raskausfetissimies   [/quote] Luen aina, että raiskausfetissimies.

[/quote]

Huono vitsi. Raiskaukset eivät ole mikään hauska asia. m25
[/quote]

En kyllä tarkoittanut asiaa vitsinä, ilmeisesti otit sen niin kun ajatus tuli edes mieleesi.

Vierailija
16/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika luonnosta vieraantunutta, jos raskausmaha ällöttää. Kannattaa utkiskella omaa sukupuoli-identiteettiään ja siihen ällötykseen vaikuttaneita tekijöitä yleensä. 

Vierailija
17/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:05"]Nainen on ruma raskaana. Jos mies siitä mahasta tyykkää niin kiva. Mutta kukaan muu ei.
[/quote]

Aivan on olemassa vain kaksi mielipidettä sinun ja sen raskaana olevan miehen, hohhoijaa.

Vierailija
18/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 17:05"]

Nainen on ruma raskaana. Jos mies siitä mahasta tyykkää niin kiva. Mutta kukaan muu ei.

[/quote]

Minä en ollut ruma raskaan omasta mielestäni, mieheni mielestä enkä myöskään minua tuijottaneiden vieraiden miesten mielestä. Selvästi olemukseni kiehtoi myös lesboystävääni. :D

Vierailija
19/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausmahat on söpöjä ♥

Vierailija
20/61 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan nyt ap minkälaisia kuvia laitat faceen?