Nainen, mitä ajattelit, kun sait ensimmäisen kerran isoa?
Mielenkiintoista olisi kuulla isoa saaneilta naisilta, millainen kokemus oli.
Kommentit (18)
Ajattelin että UUH, halkean ja ei kyllä ekalla kerralla alussa tuntunut ihan hirveän hyvältä. Pikku hiljaa siihen tottuu ja en tiedä muotoutuuko vagina jotenkin, mutta nyt viiden vuoden 2-4krt/viikko harjoituksella sitä oikein odottaa 😉
Sattui eikä pystynyt rentoutumaan. Olen itse 162 cm ja leikkikaveri oli 196 cm, eli anatomiat eivät muutenkaan aivan kohdanneet.
Keskikokoinen on mieluisin.
Ison omistavana voin kertoa että useimpia sattuu ja se paneminen on nyhjäystä. Ei siitä ulos jäävästä osasta ole mitään hyötyä, haittaa vain kun pitää varoa.
Ajattelin että sattuukohan tuo ja sattuihan se mutta hyvällä tavalla ja tulin todella nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ison omistavana voin kertoa että useimpia sattuu ja se paneminen on nyhjäystä. Ei siitä ulos jäävästä osasta ole mitään hyötyä, haittaa vain kun pitää varoa.
Mistä sinä isopilluisena tiedät milyä muista tuntuu??
Iso tuntui vastenmieliseltä kun osui "pohjaan". Paksuus on tietyyn pisteeseen asti jees, siis paksu osuu jotenkin klittaan sieltä läpi tai jotain. Saan oikeasti orkun panemalla. Ohuella ei ole tätä ilmiötä.
Kaikkein tyytyväisin olen ollut rakastajaan jolla oli pieni mutta joka oli muuten taitava ja monipuolinen. Seksi oli muutakin kuin jyystöä.
Eihän naisen nautinto ole kullista kiinni , ei isosat ei pienestä vaan miehen huulista, kielestä ja sormista. Ja miehestä jos on oikea mies.
Paksu tuntuu niin hyvältä. Pitkä vaan sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Sattui eikä pystynyt rentoutumaan. Olen itse 162 cm ja leikkikaveri oli 196 cm, eli anatomiat eivät muutenkaan aivan kohdanneet.
No ymmärtäähän sen, ettei 196-senttinen kalu 162-senttiseen naiseen mahdu millään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ymmärtäähän sen, ettei 196-senttinen kalu 162-senttiseen naiseen mahdu millään muotoa.
Onkohan ihmisessä mitään muita dimensioita kuin peniin koko?
M48
Olen päässyt nauttimaan isosta muutaman kerran. Mikään ei vedä vertoja sille nautinnolle, kun iso kalu painuu sisään udelleen ja uudelleen levittäen pimpin äärimmilleen. En vaihtaisi enää normikokoisiin.
N54
Pelkäsin, kun saanut terskaa mahtumaan suuhuni esileikissä, mutta olihan se ihanaa kun sain sen avulla ensimmäistä kertaa orkun yhdynnässä 23 vuotta sitten. Ja saan yhä aina orkun samasta paksusta kalusta. Pituutta sillä ei ole liikaa, mutta on paksu kuin HK:n sininen.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsin, kun saanut terskaa mahtumaan suuhuni esileikissä, mutta olihan se ihanaa kun sain sen avulla ensimmäistä kertaa orkun yhdynnässä 23 vuotta sitten. Ja saan yhä aina orkun samasta paksusta kalusta. Pituutta sillä ei ole liikaa, mutta on paksu kuin HK:n sininen.
Yhtään nautintoa väheksymättä - onnittelut siitä - täytyy todeta, että minusta tuo perinteinen HK sininen -vertaus on aina ollut outo, sillä sehän ei ole erityisen paksu. Tasan 14 cm on ympärys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtään nautintoa väheksymättä - onnittelut siitä - täytyy todeta, että minusta tuo perinteinen HK sininen -vertaus on aina ollut outo, sillä sehän ei ole erityisen paksu. Tasan 14 cm on ympärys.
Ainakin tuon tilastotietoon pohjautuvan laskurin mukaan 4% miehistä on 14 cm tai yli ympärys. Eli onhan tuo nyt todella harvinainen!
Ekan kerran kun näin niin lähdin karkuun. Annoin uuden mahdollisuuden kun olin asiaa ensin sulatellut. Oli tosi hankalaa siis seksi. Olin tottunut siihen että voi olla monessa asennossa yms mutta tuon kanssa onnistui vain lähetyssaarnaaja ja niin että olin ihan rentona. Tykkään käyttää lantionpohjanlihaksiani seksissä (saan sillä orgamsin) niin niin iso ei käynyt mulle. Normaalikokonen paras. Mieluiten vähemmän ku enemmän pituuttakin.
Isot penikset vain sattuvat ja siitä on nautinto kaukana.