Miksi rohkaiseva ja geenilotossa tappiolle jääneitä lohduttava aloitukseni poistettiin? Jeesus auttaa!
Puhun omasta kokemuksesta, kaikki eivät ole geeniensä suhteen onnekkaita ja nämä ihmiset -
minä itse mukaan lukien- tarvitsevat hyviä neuvoja. Kyllä, Jeesus on tullut auttamaan ennen kaikkea heikkoja!
"Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
29 ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä." (1. Kor. 1.)
Kommentit (5)
Kaipa tämä sitten on kristinuskon vainoa. Mutta vainoajille ei itselleen hyvin käy, tämä varoituksen sanana!
Eli itse tiedän kokemuksesta, mitä on jäädä elämän arpapelissä vähälle osalle. Kun on ruma, tyhmä, adhd, huonoitsetuntoinen ja vähän jaksava, niin mahdollisuudet eivät ole inhimillisesti katsottuna kovinkaan suuret. Monet onnekkaammat ihmiset pitävät itseään oikeutettuina halveksimaan ja kiusaamaan ja lyömään näitä jo valmiiksi lyötyjä ihmisiä. Se on jotain, mitä on lähes mahdoton ymmärtää mutta se on silti todellisuutta, näitä ihmisiä löytyy Vauva-foorumilta häpeällisen paljon. Siksi on tärkeää tietää, että heikot ja vähälle osalle jääneet ovat Jumalan aivan erityisesti kutsumia ihmisiä. Toki rikkaita menestyjiäkin Jumala kutsuu, mutta suuri osa kristittyjen vainoajista ovat aina olleet rikkaita, vallassa olevia ihmisiä.
Jeesus on luvannut täydellisen ilon ja voi hetkessä antaa sen kaiken pahankin keskelle.
Nämä hyvien ja tärkeiden aloitusten poistelijat voisivat ottaa itseään niskasta kiinni ja käydä rehtiä keskustelua poistojensa syistä.
Huonot geenit voivat lähes tuhota ihmisen elämän! En voi ymmärtää, miksi näitä ihmisiä ei saisi auttaa!