Apua, mikä mun alapäässä
klitorista kutittaa, alapää haisee pahalle ja rinnat turvonneet melkeinkein kaksinkertaisiksi ja ovat kosketusarat. Eka oire oli rinnat, sitten klitoriksen kutina ja nyt paha hajukin tullut
Kommentit (11)
Ei ole ehkäisyä. Myös alavatsa jotenkin arka, kuin lihakset olisi salitreenistä kipeät mutta en ole treenannut. Raskaanakaan en ole. Ap
Kuukautiset alkamassa parin viikon sisällä=ovis (rinnat), hiivatulehdus tai juurikin joku tulehdus pimpissä. Sukupuolitauti?
Voiko johtua sokerista? Olen syönyt paljon sokerisia herkkuja kuten pullaa ja keksiä. Minulla on ollut hiiva ja kutina oli koko emättimessä, nyt vain klitoriksen oikealla puolella. Kaksi finniä alapaassa, emättimen lähellä... Ap
Hiivaa itsekkin mietin mutta tuo haju ja finnit.. Voiko se hiiva tulla sokerista? Jos on hiiva ja ovis.. Ap
hyi v kun kuvottavaa. kuka ees kehtaa kirjoitella tuollaisia tänne???
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 16:06"]Voiko johtua sokerista? Olen syönyt paljon sokerisia herkkuja kuten pullaa ja keksiä. Minulla on ollut hiiva ja kutina oli koko emättimessä, nyt vain klitoriksen oikealla puolella. Kaksi finniä alapaassa, emättimen lähellä... Ap
[/quote]
Finnit? Herpesnäppylöitä ne on.
Näpylät kipeitä, luulin että siellä on haava. Että olisin unissani raapinut mutta peili paljasti kaksi "finniä" en tiedä onko herpes vai sheivauksesta vai finni. Ap
Hiiva apteekkiin. Osta myös alapesuaine
Muuten voisi olla joku emätintulehdus tai hiiva, mutta rintojen turvotus on omituista. Oletko just aloittanut e-pillerit?