Julkinen nöyryytys pettäjälle
Epäilin miestäni koko kesän pettämisestä, kiisti asian useaan kertaan. Kunnes 5.10 tämä toinen nainen laittoi minulle meseä jossa kertoi koko jutun, ivallisesti kaikenlisäksi. Minä jaoin tuon naisen kaikki viestit julkisesti, kaikille jotka tuntevat mieheni , jotta kaikki saisivat tietää asiasta koska mies puhunut paskaa joka suuntaan. Toivon että tämä julkinen nöyryytys kaivaa näitä kumpaakin ja pitkään. Avioero tuli samantien .
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin.
Minulle kävi niin, että naimisissa oleva kolmen alaikäisen pojan isä huijasi olevansa jo pari vuotta sitten eronnut, kun tapasimme.
Kun minulle selvisi, että äijänkuvatus olikin naimisissa, olisi tehnyt mieli kuuluttaa asiasta joka taholle, jopa miehen työnantajalle. Tyydyin kirjoittamaan vaimolle kirjeen.
Aikanaan laitoin deitti-ilmon Nainen etsii miestä. Siis ennen Tinderiä.
Todella paljon tuli vastauksia tyyliin ”tarttetko parrua per*eeseen, voin nuolla orkut päälle”. Ei siinä mitä, mutta lähetetty työsähköposteista, joiden loppu paljasti organisaation, tyyliin nokia.com (ei oikeasti ollut nokialaisia).
Olis tehnyt mieli etsiä ja laitella heidän pomoilleen forwardina… :)
Vaikutat itsekkin kierolta ja katkeralta, joten ehkä pettäminen oli ihan oikein sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Se ei oo miehelle milään nöyryytys että kertoo olevan vientiä.
Kyllä se itseasiassa on jos on sellainen salasäätö jota nolottaa esitellä päivänvalossa. Ja sellaisiahan ne ovat. Ei niitä muuten piiloteltaisi vaan vietäisiin vihille.
Ap toi julki myös naikkosen "sisäisen kauneuden".
Kaveriporukassa nauravat tuolle jutulle ja hänen kertoilee suu virneessä likaisimmatkin yksityiskohdat lemmenleikeistänne ja kehosi ominaisuuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritu ja Sirpa siellä tappelee Reiskasta. Reiska on äijä.
Ritu ja Sirpa siellä tappelee Ahmedista. Ahmed on äijä.
Hantang ja Piipao siellä taistelevat Matista. Matti on äiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaveriporukassa nauravat tuolle jutulle ja hänen kertoilee suu virneessä likaisimmatkin yksityiskohdat lemmenleikeistänne ja kehosi ominaisuuksista.
Enpä usko, aika mini kaveri käänsi selän tääle ” urokselle” . Ihan vapaasti saa kertoa noista asioista, ei mulla ole hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se mies on 15v. 🙄
Varo ettei se haasta sua oikeuteen yksityisyyden suojan loukkaamisesta. Voi osua kusi omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Varo ettei se haasta sua oikeuteen yksityisyyden suojan loukkaamisesta. Voi osua kusi omaan nilkkaan.
Itselle lähetetyt viestit saa julkaista.
Vierailija kirjoitti:
Done kirjoitti:
En, olisin käsitellyt asian toisella tavalla.
Millä tavalla?
Olisin pyytänyt tuon naisen ja mieheni samaan tilaan ja keskustellut asiasta, mies nimittäin olisi halunnut jäädä liittoon kun asia tuli ilmi. Minä en .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle lähetetyt viestit saa julkaista.
Saat toki julkaista, mutta saatat silti syyllistyä yksityiselämää loukkavan tiedon levittämiseen.
"Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen
Joka oikeudettomasti
1) joukkotiedotusvälinettä käyttämällä tai
2) muuten toimittamalla lukuisten ihmisten saataville
esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon."
Muista AP, että jokainen vastaa teoistaan. Älä kanna syyllisyyttä miehesi teoista tai häpeää. Sinulla ei ole mitään tekemistä toisen tekojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Muista AP, että jokainen vastaa teoistaan. Älä kanna syyllisyyttä miehesi teoista tai häpeää. Sinulla ei ole mitään tekemistä toisen tekojen kanssa.
Oikeassa olet. Aika parantaa haavat ja huominen on aina eteenpäin.
Oli vain pakko purkaa ajatuksia.
Kiitos kaikille asiallisille kommentoijille, mukavaa viikonloppua ihmiset .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin.
Minulle kävi niin, että naimisissa oleva kolmen alaikäisen pojan isä huijasi olevansa jo pari vuotta sitten eronnut, kun tapasimme.
Kun minulle selvisi, että äijänkuvatus olikin naimisissa, olisi tehnyt mieli kuuluttaa asiasta joka taholle, jopa miehen työnantajalle. Tyydyin kirjoittamaan vaimolle kirjeen.
Aikanaan laitoin deitti-ilmon Nainen etsii miestä. Siis ennen Tinderiä.
Todella paljon tuli vastauksia tyyliin ”tarttetko parrua per*eeseen, voin nuolla orkut päälle”. Ei siinä mitä, mutta lähetetty työsähköposteista, joiden loppu paljasti organisaation, tyyliin nokia.com (ei oikeasti ollut nokialaisia).Olis tehnyt mieli etsiä ja laitella heidän pomoilleen forwardina… :)
Siinäpä olis pomo nähnyt, miten työaikaa käytetään lähettelemällä viehkeitä ehdotuksia.
Se ei oo miehelle milään nöyryytys että kertoo olevan vientiä.