Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittiöterroristi

Vierailija
07.01.2015 |

Olen nimennyt avomieheni keittiöterroristiksi. Hän on insinööri, ja tuntuu että tutkintonsa myötä on hukannut aivonsa. Tarinoita olisi varmaan yksi ja miljoona, mutta tässä muutamat jokapäiväiset, hiukset harmaannuttavat tavat ja kommentit:

- Täyttää jääkaapin vain hyllyjen etuosaan. Kaikki hyllyjen takaosassa olevat tuotteet ovat hukassa, aukoo jääkaappia ja ihmettelee kun ei löydä hakemaansa ja minulle huutaa kun olen hänen ruokansa hukannut - sinne jääkaapin takaosaan. Valittaa myös kun jääkaappiin ei mahdu mitään, kun on itse sen täyttänyt ensin niin että vain hyllyjen etuosissa on tavaraa. Käytös koskee myös kuivakaappia.

- Ruoka valmistuu itsestään. Katselee jääkaapilla että tuota olisi kiva laittaa tänään ruuaksi (ja oletan tästä että hän haluaa laittaa) mutta ei tee asian eteen mitään. Suuttuu kun päivästä hänen toivomaansa ruokaa ei ole valmistettu. Parhaimmillaan kykkii pakastimella että hei tätä voisi syödä, mutta jättää sen sinne pakkaseen eikä ota sulamaan.

- Hella puhdistuu itsestään. Puottelee ruokaa hellan taakse ja sivuille ja luulee että se sieltä itsestään puhdistuu. Pyysin vasta että hän voisi vastavuoroisesti sen hellan taustan siivota, hän tuumasi että ei sitä tarvi siivota, ei siellä ole mitään...

- Tiskivuorollaan nostaa kaikki tiskit tiskialtaaseen. Ei koneeseen, ei tiskaa käsin, nostaa vain altaaseen. Ja suuttuu kun asiasta huomautan.

- Tykkää siivota lattialle pudonneet nesteet (mehut, kahvit, maidot jne.) omalla sukallaan. Lattia jää tietenkin tästä tahmaiseksi ja seuraavalla kerralla kiroaa kun olen ansoittanut lattian kun hän meinaa kompuroida. (????)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä