Mihin Etelä-Euroopan maahan lähtevät ensi kesän lomaeurosi?
Tuetko tavallaan tietoisesti jotakin tiettyä maata taloudellisesti, kun päätät matkustaa sinne ja viedä sinne 500-2000 euroa?
Kommentit (27)
Menee tänävuonna road trippiin Skotlantiin. Viime vuonna tuettiin Espanjaa, joten mut pysytään pohjoisessa,
En koskaan matkusta kesällä Etelä-Eurooppaan. Lomaeurot pysyvät tiukasti akselilla Parainen - Turku - Naantali.
Lomailua kesän aikana ainakin Ranskassa ja Italiassa, mahdollisesti myös sukellusmatka Kroatiaan. Tätä ei vielä varattu
Viime vuonna Kreikka ja Italia, tänä vuonna prätkä Espanjaan ja sieltä reittiä Portugali-Andorra-Ranska-Italia-Kroatia-Unkari-Puola-Liettua-Latvia-Viro kotiin. Lapset kesätöissä ja vaimon sisko katsomassa perään
ah jos olisi varaa lähtisin kreikkaan:)
Aiempina vuosina Kreikkaan, tulevana kesänä luultavasti Italiaan.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 14:11"]
ah jos olisi varaa lähtisin kreikkaan:)
[/quote] finnmatkat tekee äkkilähtöjä ja itse kävin viime elokuussa Kreetalla hintaan 195 eu viikko.
Tällä hetkellä mieli tekee Montenegroon, katsotaan saadaanko lomat soviteltua että päästäisiin lähtemään :)
Yhdysvaltoihin jäi 9000e viime kesän lomalla, tänä vuonna suunniteltiin etelä-Eurooppaa. Sveitsi, Italia, Itävalta, slovenia ja Kroatia olisi kiva kierrellä. Tai siis osia näistä.
Tuen Itä-Suomea eli Savonlinnan seudulle menee eurot. Taantuvaa seutua sekin, joten varmaan ovat tarpeeseen.
Rahat ovat jo Kreikassa, kiitos KAtaisen. Itse jään Suomeen, kun ei ole rahaa matkustaa perästä.
Espanjaan ja ulkosuomalaisena Suomeen.
Minun lomaeuroni menee Britteihin. Vai onko ne lomapunnat?
ei mihinkään kesällä. keväällä, syksyllä ja talvella kanariansaarille yleensä. kestä ollaan aina suomessa, kuka hullu suomen kesästä haluaisi pois? en minä.
Ei sen kummempaa reissua, mutta jostain päin saksaa käydään auto hakemassa.
menkää kreikkaan rahanne ovat jo siellä
Menee koko ajan ihan arkieuroja sinne suuntaan ihan kaikilta.
Ihan täällä Suomessa pysyvät, mun euroni.