Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkisuuden henkilön elämäkerran haluaisitte lukea, mutta jota ei ole (vielä) kirjoitettu?

Vierailija
30.10.2021 |

Tänä syksynä on julkaistu hurja määrä julkkiselämänkertoja. Itse tykkään lukea elämäkertoja laidasta laitaan, ja ihan myös "tavisten" elämäkertoja.

Anneli Sari on sellainen hahmo, jonka elämä tarjoaisi varmasti suuren lukuseikkailun. Sitä olen odottanut.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN KENENKÄÄN!

Vierailija
2/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taina Elgin "Varpain maailmalle"-kirjalle toivoisi jatkoa. Sen tapahtumat päättyvät juuri ennen hänen Hollywood-läpimurtoaan, eli siinä käydään läpi ainoastaan hänen klassisen baletin uransa Euroopassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen ministeri Arja Alhon. Kafka-kirja häneltä ei ollut varsinainen elämänkerta.

Vierailija
4/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistön

Vierailija
5/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuroimaton Peter Nygård

Vierailija
6/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut Tapani Kansan avautumista.

Vierailija
7/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anita Hirvonen

Vierailija
8/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole niin utelias ihminen että kiinnostaisi urkkia muiden elämää

Vierailija
9/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charles Barkley.

Totuudenmukasen ja puolueettoman elämäkerran Britneystä.

Vierailija
10/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä pyörii mukavasti oman navan ympärillä.

Vierailija
11/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza pekkarisen

Vierailija
12/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teuvo Hakkaraisen.

Vierailija
13/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo on turhia. Nyt niitä kirjoitetaan kun pitää jostain saada rahaa kun kulttuuri ei vedä.

Vierailija
14/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sanovat, että elämäkertoja lukevat ne ihmiset, joilla ei ole "omaa elämää". Totta varmaan. Minä kuulun niihin, joiden elämä on ollut arkisen tasaista ja en siihen kaipakaan mitään ylimääräistä äksöniä. Kuuntelen mielelläni muiden tarinoita ja luen elämänkerrallisia kirjoja, jotta voisin irtautua omasta arjestani. Sitä vartenhan niitä kirjoitetaan (rahastuksen lisäksi). Lainaan kirjat yleensä kirjastosta tai ostan divareista sitten kun aikaa on kulunut sen verran että niitä saa eurolla tai kahdella.

Vierailija
15/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä pyörii mukavasti oman navan ympärillä.

Tiede ja tekniikka kiinnostaa itseä, ei valehtelevat ihmiset kun suurin osa valehtelee että saisi itselle etuja. Juu eilen puhuin erään naisen kanssa joka ihmetteli että ei ole minulta koko elämän aikana kuullut lausetta joka alkaisi minä haluan tai minä vaadin.

Vierailija
16/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phil Anselmon. En nyt ole varma onko se saatu julkaistua mutta suomennettuna ei ainakaan saa.

Vierailija
17/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju K. Kojootin

Vierailija
18/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kyllä Katri Helenasta ei ole tullut elämäkertaa tai Tapani Kansasta.. Ei ainakaan muisti mieleen.

Vierailija
19/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan kenenkään. Itse kirjoitettuna ne on vain tarkkaan valikoituja ja muunneltuja tarinoita, sekä imagon ja sädekehän kiillottamista. Muiden kirjoittamana ne on vain selostusta tapahtumista toisen ihmisen näkökulmasta, ja henkilön oma ajatus- ja tunnemaailma jää täysin arvailun varaan.

Vierailija
20/31 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kyllä Katri Helenasta ei ole tullut elämäkertaa tai Tapani Kansasta.. Ei ainakaan muisti mieleen.

Katri Helenasta ilmestyy keväällä 2023 elämäkerta. Joten tulossa on. Sitä odotellessa voi lukea vaikka Panu Rajalan kirjoittaman "Lavatähti ja kirjamies". Se on ihan siisti kirja siihen nähden millainen oli Rajalan "Enkeli tulessa". Rajala on yksi parhaimpia suomalaisia kirjoittajia. Osaa kyllä tempaista lukijan mukaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän