Meillä säilytetään pistoolia ja saita lasten huoneessa
Ovat siis kassakaapissa takkahuoneessa, joka on muutettu lasten huoneeksi. Tuntuu silti vähän omituiselta, että lapset leikkivät ja nukkuvat metrin päässä aseista. No, onneksi osaan suhtautua asiaan järjellä.
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:33"]
saita?
[/quote]
Joo. Mies harrastaa noita japanijuttuja. -ap
saita?
[/quote]
Niin. Siellä lastenhuoneessa on kaappiin teljettynä Laihialainen.
Itse en pytsyisi tuohon. Eikö tuo ole kenenkään muun mielestä vähän sairasta?
saita?
[/quote]
Virolaista vehnäleipää. Esimerkiksi Perenaise sai on hyvää.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:43"]
Itse en pytsyisi tuohon. Eikö tuo ole kenenkään muun mielestä vähän sairasta?
[/quote]
Sairasta? Säilyttää aseet kassakaapissa erillään lapsista.....
Meilläkin on aseet kassakaapissa, huijjui!
saita?
[/quote]
Veikkaan että "aseita" ...
Tarkoittaako ap että pitkät aseet = kiväärit ja haulikot?
Sairasta omistaa aseita. Huostaanoton paikka jos tuollaisilla "ihmisillä" on lapsia.
Meillä oli joskus suomi-konepistooli veljen sängyn alla (taidettiin olla molemmat jotain yläasteikäisiä ). Oli mukana jossain vanhemman veljen elokuvakuvauksissa ja jostain syystä säilytettiin hetken aikaa (parista päivästä vajaaseen viikkoon) sängyn alla. Se oli aika jännää silloin :D Ei sillä tietenkään ampumaan pystynyt ilman kuteja tai mitä siihen nyt tarvitaankaan.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:46"]
saita?
[/quote]
Veikkaan että "aseita" ...
Tarkoittaako ap että pitkät aseet = kiväärit ja haulikot?
[/quote]
Ihan saita tarkoitin. Meillä on yksi .22 pistooli, ei muita tuliaseita. -ap
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:49"]
Sairasta omistaa aseita. Huostaanoton paikka jos tuollaisilla "ihmisillä" on lapsia.
[/quote]
Taitaa aika moni suomalainen vanhempi olla sitten sairas. Suomessa taidetaan omistaa aseita selvästi enemmän kuin muissa Pohjoismaissa. Itse asiassa olisikohan Sveitsi ainoa Euroopan maa, jossa aseiden omistaminen on yleisempää. -ap
Sai on vanha okinowalainen kobujutsu-ase.
http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110903212952/deadliestfiction/images/8/81/Sai_full.jpg
Tuossa kuva.
Ihmiset jotka pitää aseita kotonaan ovat äärimmäisen epäilyttäviä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:57"]Ihmiset jotka pitää aseita kotonaan ovat äärimmäisen epäilyttäviä.
[/quote]
Yleensä jonkin asteen rikollisia. Ei ole mitään syytä miksi tavallisella ihmisellä pitäisi olla pistooli.
Meillä oli kotona aikoinan isän rynnäkkökivääri ja pistooli kotona naulakossa kun oli töissä ja minä olin lapsi, isä on nykyään eläkkeellä EVP.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:49"]
[/quote]
Taitaa aika moni suomalainen vanhempi olla sitten sairas. Suomessa taidetaan omistaa aseita selvästi enemmän kuin muissa Pohjoismaissa. Itse asiassa olisikohan Sveitsi ainoa Euroopan maa, jossa aseiden omistaminen on yleisempää. -ap
[/quote]
Näinhän se on, sairasta porukkaa. Ei Suomi turhaan komeile väkivaltatilastojen kärjessä.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:08"]Tuota, miksi teillä on pistooli?
[/quote]
Puolustautumista varten. Huumevelkojen perijät ovat aika kovakouraista väkeä. Ap.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 13:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 12:57"]Ihmiset jotka pitää aseita kotonaan ovat äärimmäisen epäilyttäviä. [/quote] Yleensä jonkin asteen rikollisia. Ei ole mitään syytä miksi tavallisella ihmisellä pitäisi olla pistooli.
[/quote]
Heh, yritäpä hakea hallussapitolupaa mille hyvänsä aseelle tai varsinkin järeälle käsiaseelle jos on pienikin merkintä poliisin rekistereissä.
Nimim: Magnum + muita vastaavia kassakaapissa ja monta pientä lasta.
saita?