Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bentsoja ahdistavaan tilanteeseen

Vierailija
30.10.2021 |

Olen joutumassa työpaikalla tilanteeseen josta en usko että selviän. Kuulemistilaisuus, jossa minua syytetään asioista joita en ole tehnyt. Taustalla kiusaaminen minua kohtaan. Tilanne ahdistaa ja jännittää niin paljon että stressi on saanut kehon jo etukäteen aivan sekaisin. Olen muutenkin jännittäjä esiintymistilanteissa (kädet tärisee, sydän hakkaa, ääni katoaa, kiihtynyt mielentila ym.)

Nyt mietin, miten ihmeessä pystyn puolustautumaan jos en saa sanaa suusta jännityksen takia... Pelkään että kaikki menee pieleen. Onko kellään kokemusta lääkityksestä tällaisiin tilanteisiin? Saako esim. rauhoittavia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko luottamusmiehen mukaan?

Vierailija
22/24 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit laittaa oman selostuksesi etukäteen luottarille ja vaikka muuallekin, kuten työterveyteen. Onko luottari mielestäsi luottamusta herättävä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet bentsoille yhtään herkkä, en ottaisi niitä tuollaiseen tilanteeseen. Minulle käy niin että vaikutuksen alkaessa väsyn niin kovasti, että alan nuokkua ja nukahdan väkisin. Propral olisi parempi.

Vierailija
24/24 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse aikanaan Opamoxia puhelinsoitolla, kyseessä oli opinnäytetyöseminaari jossa piti esiintyä yli 30hlölle. Lääke auttoi enkä sen koommin ole bentsoja syönyt. Ap, soita työterveyteen!