Bentsoja ahdistavaan tilanteeseen
Olen joutumassa työpaikalla tilanteeseen josta en usko että selviän. Kuulemistilaisuus, jossa minua syytetään asioista joita en ole tehnyt. Taustalla kiusaaminen minua kohtaan. Tilanne ahdistaa ja jännittää niin paljon että stressi on saanut kehon jo etukäteen aivan sekaisin. Olen muutenkin jännittäjä esiintymistilanteissa (kädet tärisee, sydän hakkaa, ääni katoaa, kiihtynyt mielentila ym.)
Nyt mietin, miten ihmeessä pystyn puolustautumaan jos en saa sanaa suusta jännityksen takia... Pelkään että kaikki menee pieleen. Onko kellään kokemusta lääkityksestä tällaisiin tilanteisiin? Saako esim. rauhoittavia?
Kommentit (24)
Voisit laittaa oman selostuksesi etukäteen luottarille ja vaikka muuallekin, kuten työterveyteen. Onko luottari mielestäsi luottamusta herättävä?
Jos olet bentsoille yhtään herkkä, en ottaisi niitä tuollaiseen tilanteeseen. Minulle käy niin että vaikutuksen alkaessa väsyn niin kovasti, että alan nuokkua ja nukahdan väkisin. Propral olisi parempi.
Sain itse aikanaan Opamoxia puhelinsoitolla, kyseessä oli opinnäytetyöseminaari jossa piti esiintyä yli 30hlölle. Lääke auttoi enkä sen koommin ole bentsoja syönyt. Ap, soita työterveyteen!
Saatko luottamusmiehen mukaan?