Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asutaan kivassa rivitaloyhtíössä, mutta

Vierailija
07.01.2015 |

...harmittaa, kun täällä ei ole juurikaan muita lapsiperheitä. Esim. taloyhtiön kahdessa isossa perheasunnossa asuu yksi mummo, toinen niistä on vielä vihainen kuin ampiainen. Vaikka kaikki ovatkin täällä kivoja, toivoisin, että kohta vanhemmasta päästä alkaisivat muuttaa pienempiin asuntoihin ja jättäisivät nämä isot asunnot lapsiperheiden käyttöön!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, voi nyyh. Mummot pois alta kun lapsiperheet jyää!

Vierailija
2/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa se olisi paljon järkevämpää, että yksi mummo asuisi vaikka kaksiossa, jossa se 3-henkinen vauvaperhe yrittää mahtua asumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:48"]Itseasiassa se olisi paljon järkevämpää, että yksi mummo asuisi vaikka kaksiossa, jossa se 3-henkinen vauvaperhe yrittää mahtua asumaan.
[/quote]

Niin mutta kun elämä ei vaan mene niin. Jos se mummo haluaa asua viisiössä, että on kirjastohuonetta ja vierashuonetta ja ompeluhuonetta niin hänellä on siihen ihan oikeus.

Vierailija
4/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:48"]Itseasiassa se olisi paljon järkevämpää, että yksi mummo asuisi vaikka kaksiossa, jossa se 3-henkinen vauvaperhe yrittää mahtua asumaan.
[/quote]

Niin mutta kun elämä ei vaan mene niin. Jos se mummo haluaa asua viisiössä, että on kirjastohuonetta ja vierashuonetta ja ompeluhuonetta niin hänellä on siihen ihan oikeus.
[/quote]

Niin koska minulla on oikeus niin vähät muista. Hieno ajattelumalli. Meillä myös kiva rivarikämppä, mutta naapurissa asuu juoppo yksin kolmiossa. Pelkkää riehumista siellä päivästä toiseen. Voisi mun mielestä sekin muuttaa muualle että siihen voisi muuttaa joku lapsiperhe.

Vierailija
5/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:48"]

Itseasiassa se olisi paljon järkevämpää, että yksi mummo asuisi vaikka kaksiossa, jossa se 3-henkinen vauvaperhe yrittää mahtua asumaan.

[/quote]

Olihan se kiva, että olisi ihanne maailma. Mummo joutuu asumaan kolmiossaan, kun kukaan ei sitä osta. Kolmatta vuotta myynnissä jo. Uudet pienet kaksiot maksaa enemmän mitä mummomaisesta asunnosta tarjotaan.

Vierailija
6/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä ongelma. Eikö ne lapset voi hakea kavereita muista taloyhtiöistä? Pakkoko sitä on vaan omalla pihalla nakottaa?

Vierailija
7/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:48"]Itseasiassa se olisi paljon järkevämpää, että yksi mummo asuisi vaikka kaksiossa, jossa se 3-henkinen vauvaperhe yrittää mahtua asumaan.
[/quote]

[/quote]

Niin koska minulla on oikeus niin vähät muista. Hieno ajattelumalli. Meillä myös kiva rivarikämppä, mutta naapurissa asuu juoppo yksin kolmiossa. Pelkkää riehumista siellä päivästä toiseen. Voisi mun mielestä sekin muuttaa muualle että siihen voisi muuttaa joku lapsiperhe.
[/quote]

No todellakin mummolla on oikeus asua kodissaan ja vähät muista. Mummo varmaan noudattaa taloyhtiön sääntöjä kuitenkin.

Vierailija
8/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:48"]

[/quote]

Juu, häädetään mummo kotoaan kun on kerran yksinäinen. Että kun on lapset lähteneet kotoa ja mies kuollut, niin pakotetaan vielä muuttamaan vieraaseen paikkaan.

Vierailija
9/9 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:54"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 09:48"]Itseasiassa se olisi paljon järkevämpää, että yksi mummo asuisi vaikka kaksiossa, jossa se 3-henkinen vauvaperhe yrittää mahtua asumaan.
[/quote]

[/quote]

[/quote]

No todellakin mummolla on oikeus asua kodissaan ja vähät muista. Mummo varmaan noudattaa taloyhtiön sääntöjä kuitenkin.
[/quote]
Kun ottaa huomioon tän asuntotilanteen niin voisi vähän ajatella muitakin. Ja mun naapurissa ei asu mummo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan