Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kerron kissalleni että palaan huomenna töihin?!

Vierailija
07.01.2015 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäiskö viittomakieltä paremmin?

Vierailija
22/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kissan mukaan. Ensin kävi omia aikojaan katselemassa konttorin läpi ja tervehtimässä kaikki paikalla olijat, sitten tuli huoneeseeni pötkölleen ikkunalaudalle viherkasvin alle. Taitaa olla sitä mieltä, että kyllä näitä konttorihommiakin voisi tehdä.

Täällä kun tarjoiluna on pelkkää vettä eikä vessakaan tullut mukaan, tehdään tänään lyhyempi työpäivä. Kissan ensimmäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitin aloittaa keskustelun jo eilen illalla. Laitoin kissalle herkkuruoat tarjolle ja kaadoin maidotkin kuppiin, jotta hän olisi valmiiksi hyvällä mielellä. Asetuin sitten lattialle istumaan ja kerroin rahatilanteestamme sekä työnteon merkityksestä. Kissa keskittyi kuitenkin pääasiassa syömiseen, joten viesti ei valitettavasti mennyt perille.

Tänä aamuna jatkoin keskustelua ja sanoin suoraan että loma loppuu tänään. Kissa käänsi selkänsä ja juoksi huoneeseensa pamauttaen oven kiinni perässään. Nyt hän on ollut lukkojen takana jo kaksi tuntia ja kynsinyt raapimapuutaan lähes tauotta. Nää on näitä.

Vierailija
24/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan päinvastoin. Kissa on jo viikon verran vihjaillut, että kaipaisi omaa aikaa. Eilen vihjailu meni niin pitkälle, että se raahasi mun kengät eteiseen oven eteen nätisti vierekkäin ja kysyi, että nyt jos lähdet töihin, niin kuinka pian olet perillä. Kun kerroin sille, että mula alkaa työt vasta maanantaina, niin se vaan tuhahti ja mutisi, että "Voi paska, tota naamaa täytyy kattella vielä viikonlopunkin yli koko ajan".

Olen vähän surullinen, minusta meillä on ollut kiva loma, mutta kissa on ilmeisesti kyllästynyt minuun. Meillä on kai jonkinlainen kriisi meneillään. Onko olemassa kissasuhdeterapeutteja, jossa me voitaisiin käydä keskustelemassa tilanteestamme?

Vierailija
25/25 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli näistä viesteistä mieleen että onkihan tuo kisu liian kiintynyt minuun kun seuraa jatkuvasti :( suihkussa käyn yksin mutta kisunen odottaa suihkukopin ulkopuolella ja pesee itseään samalla? Mutta takaisin asiaan, olisiko kisulle liian vaikeaa jos opettaisin sen käyttämään tuota sähköpostia ja lähettäisin sinne viestin? Ajattelin myös että voisin pitää töissä skypen kokoajan auki nii kisu voisi sitä kautta katella mua. Olisko hyvä idea?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme