Pelaako aikuiset?
Kuuluuko erityisesti pc-pelit aikuisten harrastuksiin? Puhutaan nyt siitä tasosta että on erillinen, 800 euron arvoinen pelikone.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 18:57"]
Tuntuu oudon tietämättömältä ihminen, joka vielä vuonna 2015 kuvittelee pelaamisen olevan vain lapsuus/nuoruusikään kuuluva harrastus...
[/quote]
Trolli tai joku todella pahasti tynnyrissä kasvatettu
Pelaan konsolipelejä. Olen 54-vuotias nainen.
Jos joku horo tulee minun pelaamisestani valittamaan niin saa nopean lähdön. Sen vuoksi kotoakin muutin ettei tartte äidin valitusta pelaamisesta kuunnella.
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:32"]
Jos joku horo tulee minun pelaamisestani valittamaan niin saa nopean lähdön. Sen vuoksi kotoakin muutin ettei tartte äidin valitusta pelaamisesta kuunnella.
[/quote]
Oikein.
Pelaa, meillä pelaa molemmat päivittäin. Eikä 800e ole pelikoneesta mikään hinta, joten sitä en ainakaan surkuttelisi.
T: 2kpl 2000e pelikoneita, kerran se vaan kirpasee.
Pelaa. Lakatkaa kyselemästä itsestäänselvyyksiä.
Pelaan, niin PC:llä kuin XBox:illakin. Tosin eka on jäänyt vähemmälle sen jälkeen kun ostin Assassins Creed:Black Flag-pelin. Sitä tulee pelattua joka ilta. PC:lla taasen pelaan Wow:ia.
N30
[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 19:53"]Pelaa, meillä pelaa molemmat päivittäin. Eikä 800e ole pelikoneesta mikään hinta, joten sitä en ainakaan surkuttelisi.
T: 2kpl 2000e pelikoneita, kerran se vaan kirpasee.
[/quote]
Vähän reilu tonnilla saa aina aikansa maksimitehot itsekoottuna eli melkoisia hintoja olette koneistanne maksaneet. ;)
En pelaa, ei ole kiinnostanut ikinä. Päinvastoin, typerää toljottamista tuntikausia. En pelaa edes kännykällä.
-nainen 34v.
Pelaan, koneen olen ostanut sitä varten. Nainen 30 v.
Tuntuu oudon tietämättömältä ihminen, joka vielä vuonna 2015 kuvittelee pelaamisen olevan vain lapsuus/nuoruusikään kuuluva harrastus...